Στο πλαίσιο της παρακολούθησης μιας εικόνας μέσα από μια σειρά βίντεο , παράλλαξη αντιπροσωπεύει τη μεταβολή σχετική απόσταση ανάμεσα στην εικόνα και τα δύο αντικείμενα . Αυτά τα αντικείμενα εμφανίζονται συνήθως στο υπόβαθρο ή σε κάποια απόσταση από την κύρια εικόνα . Κάθε ένα από τα αντικείμενα αντιπροσωπεύει μια διαφορετική θέση ή προοπτική από την οποία ένα άτομο μπορεί να δει και να συγκρίνουν την απόσταση της εικόνας. Με άλλα λόγια , οι φανταστικές γραμμές αεροπλάνο που συνδέουν την εικόνα με τα αντικείμενα θα παρέχουν διαφορετικές προοπτικές .
Εικόνων Parallax Εικονογράφηση
Η
να φανεί παράλλαξη στο παιχνίδι κίνηση, ένα άτομο μπορεί να τοποθετήστε ένα δάχτυλο μπροστά στα μάτια του . Όταν παρατηρείται από το ένα μάτι , η θέση του δακτύλου εμφανίζεται διαφορετική από ό, τι όταν το βλέπουμε από το άλλο μάτι . Αυτό αντιπροσωπεύει τη διαφορά στη θέση των ματιών του ατόμου. Με τη μέτρηση της διαφοράς μεταξύ των δύο εμφανών θέσεις των δακτύλων , το άτομο θα μπορούσε επίσης να υπολογίσει την απόσταση ανάμεσα στα μάτια του .
Η Parallax και Depth Perception
Η
Parallax διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αντίληψη του βάθους των καμερών , συμπεριλαμβανομένων βιντεοκάμερες. Ένα άτομο βλέπει το πεδίο σε ελαφρώς διαφορετικές θέσεις , ανάλογα με το μάτι που χρησιμοποιείται για να δούμε μέσα από το σκόπευτρο της φωτογραφικής μηχανής. Ωστόσο , η κάμερα δεν φυσικά να συλλάβει την ίδια αντίληψη από οπτικά πεδία που επικαλύπτονται . Ως εκ τούτου , οι κάμερες μπορούν να προσθέσουν αυτό το αποτέλεσμα αντίληψη του βάθους να μιμηθεί τον τρόπο που οι άνθρωποι φυσικά να δείτε το πεδίο .
Εικόνων και 3D Parallax
Η
Parallax αποκτά αυξημένη σημασία όταν ένα βίντεο πηγαίνει από ένα δισδιάστατο σε μια τρισδιάστατη εικόνα . Ενώ οι κάμερες μπορεί να εκτελέσει αγώνα κινείται με μια δισδιάστατη εικόνα , ανάλογα με το ποσό της παράλλαξης του παρόντος, αγώνα κινούμενο εμφανίζεται πιο συχνά με τρισδιάστατες εικόνες . Για παράδειγμα , όταν εργάζεστε με μια πράσινη οθόνη στο παρασκήνιο , κινούμενα παιχνίδι παίζει σημαντικό ρόλο στον καθορισμό της τοποθέτησης των ψηφιακών εικόνων . Ως εκ τούτου , το ματς κινούμενο διαδραματίζει έναν κρίσιμο ρόλο στον καθορισμό σωστή προοπτική και συνέπεια σε σχεσιακές αποστάσεις .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα