Εδώ είναι μια κατανομή:
1. Βιβλιοθήκες κωδικοποιητή:
* Όχι, το Διαδίκτυο δεν είναι απαραίτητο. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία που χειρίζονται την κωδικοποίηση και την αποκωδικοποίηση δεδομένων ήχου ή βίντεο. Συνήθως συνδέονται με λογισμικό ή λειτουργικά συστήματα.
* Παραδείγματα: Libavcodec, Libx264, Libopus, Libvorbis
2. Λογισμικό που χρησιμοποιεί κωδικοποιητές:
* Μερικές φορές το Διαδίκτυο είναι απαραίτητο, μερικές φορές δεν είναι. Αυτό εξαρτάται από το συγκεκριμένο λογισμικό και τα χαρακτηριστικά του.
* Παραδείγματα:
* Παίκτες βίντεο: Ορισμένοι παίκτες ενδέχεται να χρειαστεί να κατεβάσουν πακέτα ή ενημερώσεις κωδικοποιητικών κωδικών.
* Συντάκτες βίντεο: Κάποιοι ενδέχεται να χρειαστούν σύνδεση στο Διαδίκτυο για πρόσβαση σε online πόρους όπως πρότυπα ή plugins.
* Λογισμικό κωδικοποίησης/κωδικοποίησης: Συχνά εργάζονται εκτός σύνδεσης χρησιμοποιώντας τις προεγκατεστημένες βιβλιοθήκες κωδικοποιητή. Ωστόσο, ορισμένοι μπορεί να βασίζονται σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες για δυνατότητες ροής ή σύννεφων.
3. Υπηρεσίες μετατροπής κωδικοποιητή online:
* Ναι, απαιτείται το Διαδίκτυο. Αυτές οι υπηρεσίες βασίζονται σε διακομιστές ιστού για να επεξεργαστούν τα αρχεία σας.
* Παραδείγματα: Zamzar, online-convert.com
Συνοπτικά:
* Βασικές βιβλιοθήκες κωδικοποιητή: Δεν χρειάζεται Διαδίκτυο.
* Λογισμικό χρησιμοποιώντας κωδικοποιητές: Μπορεί ή δεν χρειάζεται Διαδίκτυο, ανάλογα με το λογισμικό και τις λειτουργίες.
* Υπηρεσίες μετατροπής κωδικοποιητή online: Χρειάζεστε πάντα το διαδίκτυο.
Εάν μπορείτε να είστε πιο συγκεκριμένοι σχετικά με το πρόγραμμα κωδικοποιητή στο οποίο αναφέρεστε, μπορώ να σας δώσω μια πιο ακριβή απάντηση.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα