λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Ανοικτού κώδικα

Ανοίξτε - Πηγή: Τρίτη -Grade Τάξη Δραστηριότητες

Χρήση του υπολογιστή στην τάξη για να κάνουν την εκμάθηση ευχάριστη για την κατηγορία τρίτου βαθμού σας . Τα προγράμματα ανοιχτού κώδικα μπορεί να τροποποιηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του χρήστη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για την κατηγορία τρίτου βαθμού σας . Φτιάξτε ένα ηλιακό σύστημα μοντέλο , να παίξουν ένα διαδραστικό παιχνίδι μαθηματικά , ολοκληρώσει μια γραμμή του χρόνου μαζί ή να ακούσετε ομοιοκαταληξία λέξεις . Αυξήστε την ιστορία , τα μαθηματικά , την επιστήμη και τη γλώσσα δεξιότητες τεχνών με τις δραστηριότητες open-source . Κοινωνικών Σπουδών
Η

Χρησιμοποιήστε το διαδραστικό πόρων στην τάξη για να διδάξουν στους μαθητές της τρίτης τάξης σας σχετικά με τη γεωγραφία και την ιστορία . Εξερευνήστε διαφορετικά μέρη σε όλο τον κόσμο σε πραγματικό χρόνο με την ιστοσελίδα Earthcam , συμπεριλαμβανομένης της θέας πάνω από τη Νέα Υόρκη , ένα έκκεντρο ρινόκερου στο ζωολογικό κήπο Devon , Αγγλία και μία κάμερα συνεχούς ροής από τις παραλίες της Δομινικανής Δημοκρατίας . Για την ιστορία , μπορείτε να δημιουργήσετε ένα διαδραστικό γραμμή του χρόνου να εκτυπώσετε για τους μαθητές σας στην ιστοσελίδα ReadWriteThink . Εσείς αποφασίζετε τι θέλετε η γραμμή του χρόνου να είναι , εισαγάγετε τον τίτλο και να αρχίσει να εισάγετε τα στοιχεία σας . Χρησιμοποιήστε τη διαδραστική γραμμή του χρόνου να δημιουργήσει μια ιστορία των γεγονότων που οδήγησαν στη Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας ή μια αλληλουχία που δείχνει τους όρους των πρώτων 10 προέδρους των ΗΠΑ .
Εικόνων Μαθηματικά
Η

Διαδραστικά παιχνίδια θα βοηθήσει τους μαθητές της τρίτης τάξης αρχίζουν να κατανοήσουν τα μαθηματικά έννοιες όπως πολλαπλάσια , κλάσματα και βασική άλγεβρα . Ο δικτυακός τόπος Snaith Δημοτικό Σχολείο προσφέρει ένα μαγνητικό παιχνίδι αριθμών , στο οποίο μπορείτε να μεταφέρετε αριθμούς σε ένα « μαυροπίνακα » και οι μαθητές να λύσουν πρόσθεση, αφαίρεση και πολλαπλασιασμό εξισώσεις . Hit " ανανέωσης" στον browser σας για να ανακατώσει τους αριθμούς και να αρχίσει ξανά . Ζητήστε από τους μαθητές να λύσει γρίφους βήμα- βήμα με διάφορα παιχνίδια που προκαλούν τους μαθητές στην ιστοσελίδα Shodor . Αξιολογεί τις γνώσεις τους με ένα παιχνίδι " Αριθμητική Four", όπου οι μαθητές πρέπει να απαντήσει σε βασικές ερωτήσεις αριθμητικής για να λάβετε ένα κομμάτι για να παίξει στο διοικητικό συμβούλιο .

Η Επιστήμη
Η

Μιμηθείτε έναν πλανητάριο στην τρίτη τάξη τάξη σας . Ο δικτυακός τόπος Stellarium δημιουργεί μια 3D ουρανός στην οθόνη του υπολογιστή σας , ακριβώς όπως αν ήταν κοιτάζοντας τον νυχτερινό ουρανό μέσα από ένα τηλεσκόπιο . Ρυθμίστε τις συντεταγμένες στο επιθυμητό αστερισμό σας και να εξερευνήσετε τον ουρανό με τους μαθητές σας . Ή να διερευνήσουν πώς λειτουργούν τα κυκλώματα και η χρήση των αγωγών και των μονωτών με έναν χρήσιμο οδηγό διαδραστικό παιδιά , «Το Blobz οδηγός για Ηλεκτρικών Κυκλωμάτων . " Χρησιμοποιήστε " Gizmos " από το Explore Μαθαίνοντας ιστοσελίδα για διαδραστικές προσομοιώσεις για την αύξηση εννοιολογική κατανόηση από τους μαθητές σας βασικής επιστήμης .
Εικόνων Language Arts
Η

Ελέγξτε Σχολαστική Κτίριο Γλώσσας για την ιστοσελίδα Παιδεία , το οποίο διαθέτει διαδραστικά παιχνίδια για τους νέους φοιτητές σχετικά με ομοιοκαταληξία λέξεις και ήχους που αρχίζει , καθώς και ένα παιχνίδι για να προσδιοριστεί ο τόπος όπου διάφορα αντικείμενα ανήκουν . Μπορείτε επίσης να εξερευνήσετε τα βασικά στάδια στην παιδεία με TopMarks . Εκπαιδευτικών πόρων αυτής της ιστοσελίδας περιλαμβάνουν δραστηριότητες που αφορούν τα σημεία στίξης , τη γραμματική και την ορθογραφία , την ποίηση , τη γραφή , ιστορίες , ομιλία και ακρόαση . Χρησιμοποιήστε μια δραστηριότητα drag - and-drop για να έχουν οι μαθητές προσδιορίσει πότε θα χρησιμοποιήσετε μια συστολή ή να ακούσετε Ed την Γλαύκα να καθοδηγήσουν τους σπουδαστές για τα διάφορα είδη της στίξης .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα