Ζητήστε από τους μαθητές να φέρουν σε μια λίστα με τα αγαπημένα τους παιχνίδια , ταινίες , βιβλία , ή foods.For σπίτι-εκπαιδεύονται τα παιδιά ή ένα παιδί , έχουν το παιδί σας να κάνει τουλάχιστον δύο lists.Lists πρέπει να έχουν τρεις ή περισσότερες κατηγορίες με δέκα ή περισσότερα στοιχεία σε κάθε κατηγορία . Για παράδειγμα , καταλόγους παιχνιδιού θα μπορούσε να περιλαμβάνει εξωτερική, εσωτερική και παιχνίδια μπάνιου . 2
Ανοίξτε ένα κενό φύλλο Excel στον υπολογιστή σας . Για αίθουσες διδασκαλίας , οι υπολογιστές πρέπει να είναι ήδη ανοιχτή στο κενό έγγραφο για κάθε παιδί .
Εικόνων 3
Εξηγήστε τη διαφορά μεταξύ των γραμμών και των στηλών . Επίσης να εξηγήσει τι είναι κύτταρα . Αυτά τα τρία πράγματα είναι τα πιο σημαντικά μέρη της κατανόησης και υπολογιστικά φύλλα του Excel .
Η 4
Πάρτε κάθε παιδί μέσα από την είσοδο μια επικεφαλίδα για κάθε κατηγορία . Αυτό θα επιτρέψει σε σας για να τους δείξουμε επιλογές μορφοποίησης όπως έντονη γραφή, πλάγια γραφή και υπογράμμιση . Μπορείτε επίσης να τους δείξουμε πώς να ευθυγραμμίσει τις επικεφαλίδες . Στα παιδιά αρέσει να συνεργαστεί με το κείμενο και τις εικόνες , έτσι έμφαση στην αισθητική του υπολογιστικού φύλλου, όπως το παιδί λειτουργεί .
5
Διδάξτε τους πώς να εισάγετε τους καταλόγους τους . Δεδομένου ότι τα στοιχεία είναι κάτι που έχει νόημα για αυτούς, θα προσέξει περισσότερο .
Η 6
Εισάγετε το παιδί σε διαλογή , το φιλτράρισμα και τη μορφοποίηση των κυττάρων . Μπορούν να οργανώσουν τους καταλόγους σε αύξουσα και φθίνουσα σειρά , για παράδειγμα .
Η 7
Δημιουργήστε φύλλα της δικής σας για τα παιδιά να συνεργαστεί με τη στιγμή που έχουμε μάθει τα βασικά για την είσοδο , την ταξινόμηση και μορφοποίηση δεδομένων , . Αυτές θα πρέπει να περιλαμβάνουν αριθμούς και δεδομένα κειμένου που μπορούν να μετατραπούν σε γραφικές παραστάσεις . Ο σχεδιασμός και η μορφοποίηση των γραφικών παραστάσεων που θα απευθύνονται σε παιδιά , η οποία θα τους βοηθήσει να διατηρήσουν αυτά που μαθαίνουν .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα