Τύπος " = RANDBETWEEN ( 0,1 ) " χωρίς τα εισαγωγικά σε ένα από τα κελιά . Για αυτό το παράδειγμα , πληκτρολογήστε την εντολή στην Α6 . Ένας αριθμός , είτε 0 ή 1 , θα παραχθούν τυχαία στο κύτταρο. Αρχηγοί θα είναι 0 για το σκοπό αυτό . 2
Κάντε κλικ στο κελί με τον τύπο σε αυτό . Αυτό θα το αναδείξει .
Εικόνων 3
Πατήστε "Control " συν " C " για να αντιγράψετε τον τύπο .
Η
4 Μετακινηθείτε προς τα κάτω το υπολογιστικό φύλλο . Ένας γρήγορος τρόπος για να διασχίσει πολλά κυττάρων είναι να χρησιμοποιήσετε το πλήκτρο " Page Down " .
5
Κρατήστε πατημένο το πλήκτρο "Shift" και κάντε κλικ σε ένα από τα κελιά στην ίδια στήλη με το τύπο . Ένας αριθμός , είτε 1 ή 0 , θα εμφανίζεται σε όλα τα κύτταρα μεταξύ του πρώτου τύπου και το κελί που πατήσατε . Αύξηση του αριθμού των κυττάρων για κάθε φορά που θα χρειαστεί το νόμισμα να γυρίσει .
Η 6
Επιστροφή στην κορυφή του λογιστικού φύλλου για να τοποθετήσετε τα αποτελέσματα της ρίξιμο ενός νομίσματος . Β3 είναι συνήθως ένα καλό μέρος για να εισάγετε τα αποτελέσματα
Η 7
Τύπος " = AVERAGE ( A6 : X ) ." Χωρίς τα εισαγωγικά και να αντικαταστήσει το " X" με το κελί που σταμάτησε τον τύπο του. Ο αριθμός των φορών που εμφανίστηκε 0 θα εμφανίζεται σε ποσοστό .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα