λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Microsoft Access

Πώς να δημιουργήσετε Δύο Rolling Dice στο Excel

Dice αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των πολλών παιχνιδιών , που κυμαίνονται από επιτραπέζια παιχνίδια , όπου τα ζάρια είναι απλά ένας τρόπος για να καθορίσουν τον τρόπο για να μετακινήσετε ένα συμβολικό παιχνίδι με ζάρια - μόνο τα παιχνίδια , όπως ζάρια , όπου τα ζάρια είναι τα μόνα στοιχεία που χρησιμοποιούνται . Αν δεν έχετε πρόσβαση σε ζάρια , αλλά χρειάζονται ζάρια για ένα παιχνίδι που παίζετε , μια απλή λύση είναι να χρησιμοποιήσετε το γεννήτρια τυχαίων αριθμών στο Microsoft Excel για να κάνετε τις δικές σας τυχαιοποιημένη ζευγάρι ζάρια , τα οποία παίρνουν εκ νέου έλασης κάθε φορά που πατάτε το f9 κουμπί . Οδηγίες
Η 1

Επιλέξτε ένα τρεις - από - τρεις πλέγμα κελιών σε ένα φύλλο του Excel . Ως παράδειγμα , η κορυφαία γραμμή του φύλλου μας λέει " Rolling Generator Dice " και η δεύτερη γραμμή χρησιμοποιείται για να επισημάνει κάθε πεθαίνουν "Die 1 " και " Die 2 " , ενώ θα πρέπει να χρησιμοποιούν το κελί στα αριστερά της μήτρας για την παραγωγή τυχαίων αριθμών , έτσι ώστε η μήτρα δεν μπορεί να είναι στην πρώτη στήλη . Για το λόγο αυτό το πρώτο μας μήτρα θα έχει επάνω αριστερή γωνία του στο κελί B3 , και θα είναι τα κελιά στις γραμμές 3 έως 5 , στήλες Β έως Δ. 2

Επιλέξτε το χρώμα γεμίσματος κελιού που θέλετε σας ζάρια να , στη συνέχεια, επιλέξτε το "Thick Box Border " επιλογή . Αυτό συμπληρώνει και σκιαγραφεί την μήτρα . Για το παράδειγμά μας θα κάνουμε ένα κόκκινο μήτρας , έτσι ώστε να επιλεγεί το κόκκινο γέμισμα , και η μήτρα στη συνέχεια περιγράφεται με το παχύ μαύρο περίγραμμα .
Εικόνων 3

Επιλέξτε το χρώμα της γραμματοσειράς που επιθυμείτε pips σας , οι κουκίδες στην μήτρα , για να είναι . Για το παράδειγμά μας θα δώσουμε λευκές κουκκίδες στον κόκκινο ζάρια μας , σαν μια μήτρα καζίνο.
Η 4

Επιλέξτε " Format " τότε " κύτταρα " και επιλέξτε " Κέντρο " τόσο για οριζόντια και κατακόρυφη στοίχιση από τη " Στοίχιση "καρτέλα , και 12 - σημείο γραμματοσειρά από το " font "καρτέλα .
5

Ρυθμίστε το ύψος από τις τρεις σειρές και τρεις στήλες ζάρια σας είναι σε 15 pixels . Για το παράδειγμά μας , γραμμές 3 έως 5 και τις στήλες B έως Δ είναι όλα έτοιμα σε 15 pixels , κάνοντας μια μήτρα που είναι 45 - από - 45 .
Η

6 Κάντε κλικ στο κελί δίπλα στην επάνω αριστερή κυττάρων στη μήτρα , κελί A3 στο παράδειγμα μας , και εισάγετε " = RANDBETWEEN ( 1,6) " εντός του κυττάρου . Αυτό καθιστά το κύτταρο παράγει έναν αριθμό μεταξύ ενός και έξι, όταν πατηθεί το πλήκτρο F9 .
Η 7

Enter " = IF ( A3 > 1 , CHAR ( 111 ) , " " ) " στην επάνω αριστερή και κάτω σωστά κύτταρα στο πλέγμα ζάρια. Οποιοσδήποτε αριθμός πάνω από ένα χρειάζεται μια τελεία στο πάνω αριστερά και κάτω δεξιά κύτταρα . Εάν ο τυχαίος αριθμός είναι πάνω από ένα , αυτό θα προκαλέσει ένα « o » να εμφανιστεί , που χρησιμεύει ως ένα pip στα ζάρια . Αν τυχαίος αριθμός σας είναι σε ένα κελί εκτός από A3 , A3 αντικαταστήσει με το αντίστοιχο κελί σε αυτό και τα μελλοντικά βήματα .
8

Enter " = IF ( A3 > 3 , CHAR ( 111 ) , " " ) " μέσα στις κάτω αριστερά και πάνω δεξιά κύτταρα στο πλέγμα ζάρια. Οποιοσδήποτε αριθμός πάνω από τρεις ανάγκες μια τελεία στο κάτω αριστερά και πάνω δεξιά κύτταρα . Εάν ο τυχαίος αριθμός είναι πάνω από τρεις, αυτό θα προκαλέσει ένα « o » να εμφανιστεί , που χρησιμεύει ως ένα pip στα ζάρια .
Η 9

Enter " = IF ( ISODD ( Α3 ) , CHAR ( 111 ) , "") "στο κέντρο του τετραγώνου του πλέγματος . Η πλατεία κέντρο απαιτεί ένα pip για ένα, τρία ή πέντε , και αυτή η συνάρτηση επιστρέφει ως αλήθεια και να κάνει ένα "o" για οποιοδήποτε μονό αριθμό .
Η 10

Enter " = IF ( A2 = 6 , ΧΑΡ ( 111 ) , "") " στα αριστερά και δεξιά των κυττάρων στη μεσαία σειρά . Αυτά τα κύτταρα απαιτούν μόνο ένα pip εάν το ζάρι είναι ένα έξι
Η 11

Επισημάνετε τα κύτταρα της μήτρας , καθώς το κύτταρο με τον τυχαίο αριθμό ? . Αντιγραφή και επικόλληση των κυττάρων δίπλα στον πρώτο μήτρας . Τώρα έχετε δύο τυχαίων ζαριών .
Η 12

Επιλέξτε τους δύο τυχαίους αριθμούς και να αλλάξετε το χρώμα της γραμματοσειράς για να ταιριάζει με το χρώμα των κυττάρων , άσπρο , από προεπιλογή , των κυττάρων που βρίσκονται ήδη μέσα Αυτό θα κρύψει τους αριθμούς από άποψη .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα