Πρώιμη πρωτογενή (ηλικίας 5-7):
* scratchjr: ([https://scratchjr.org/] [https://scratchjr.org/)) - μια γλώσσα οπτικού προγραμματισμού που επιτρέπει στα μικρά παιδιά να δημιουργούν διαδραστικές ιστορίες και παιχνίδια. Είναι drag-and-drop, που βασίζεται στο εικονίδιο και ιδανικό για την εισαγωγή βασικών εννοιών κωδικοποίησης.
* Kidpix Deluxe: ([https://www.broderbund.com/products/kidpix-deluxe ](https://www.broderbund.com/products/kidpix-deluxe)) Δημιουργικά εργαλεία όπως γραμματόσημα, φόντο και φίλτρα.
* βαφή Tux: ([https://www.tuxpaint.org/] (https://www.tuxpaint.org/)) - ένα δωρεάν πρόγραμμα σχεδίασης και ανοικτού πηγαίου σχεδίου σχεδιασμένο ειδικά για μικρά παιδιά. Διαθέτει διασκεδαστικά ηχητικά εφέ, φιλική διεπαφή και μια ποικιλία εργαλείων σχεδίασης.
* Paint (Windows/Mac): - Ενώ βασικά, η ενσωματωμένη εφαρμογή βαφής προσφέρει τα βασικά εργαλεία για τα μικρά παιδιά να αρχίσουν να εξερευνούν το ψηφιακό σχέδιο.
* Σχέδια Google: ([https://www.google.com/intl/en_us/docs/about/] για χρήση και ενσωμάτωση με άλλα προϊόντα Google.
ανώτερη πρωτογενή (ηλικίας 8-11):
* Ξύσιμο: ([https://scratch.mit.edu/] (htttps://scratch.mit.edu/)) - Μια πιο προηγμένη έκδοση του ScratchJR, το Scratch επιτρέπει στους μαθητές να δημιουργούν πιο σύνθετα έργα με ευρύτερο φάσμα μπλοκ προγραμματισμού.
* Adobe Spark: ([https://spark.adobe.com/j(https://spark.adobe.com/)) - Μια ιστοσελίδα που βασίζεται σε εργαλεία για τη δημιουργία γραφικών, βίντεο και ιστοσελίδων. Η ευκολία χρήσης και η διαισθητική διεπαφή του καθιστούν ιδανική για τα παιδιά.
* Canva: ([https://www.canva.com/j(https://www.canva.com/))-μια δωρεάν και ισχυρή πλατφόρμα γραφικών προσφέρει πρότυπα, γραμματοσειρές, εικόνες και εργαλεία εύκολης στη χρήση. Το Canva για την εκπαίδευση παρέχει ειδικά χαρακτηριστικά για τα σχολεία.
* gimp: ([https://www.gimp.org/] [https://www.gimp.org/)) - Ένας δωρεάν επεξεργαστής εικόνων και ανοικτού source με προχωρημένα χαρακτηριστικά παρόμοια με το Photoshop. Παρόλο που μπορεί να είναι πολύπλοκο, προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες μάθησης για τους μαθητές.
Πρόσθετες συμβουλές:
* Εξετάστε το πρόγραμμα σπουδών: Επιλέξτε λογισμικό που ευθυγραμμίζεται με το πρόγραμμα σπουδών του δημοτικού σχολείου και τους μαθησιακούς στόχους.
* Προσβασιμότητα: Επιλέξτε λογισμικό που είναι φιλικό προς το χρήστη και προσβάσιμο για όλους τους μαθητές, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με ειδικές ανάγκες.
* Δημιουργική εξερεύνηση: Ενθαρρύνετε τους μαθητές να εξερευνήσουν διαφορετικές πτυχές των γραφικών υπολογιστών, όπως σχέδιο, κινούμενα σχέδια, αφήγηση και σχεδιασμό.
* Συνεργασία: Χρησιμοποιήστε το λογισμικό που επιτρέπει στους μαθητές να συνεργάζονται σε έργα και να μοιράζονται τη δουλειά τους με άλλους.
Θυμηθείτε: Το καλύτερο λογισμικό για το δημοτικό σας σχολείο θα εξαρτηθεί από παράγοντες όπως η ηλικία των σπουδαστών, η επάρκεια των υπολογιστών και οι διαθέσιμοι πόροι. Είναι σημαντικό να ερευνήσετε τις επιλογές και να επιλέξετε εκείνες που ταιριάζουν καλύτερα στις συγκεκριμένες ανάγκες σας.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα