Λογισμικό:
* Βιβλιοθήκη GUI: Αυτό είναι το βασικό λογισμικό που παρέχει τα εργαλεία και το πλαίσιο για τη δημιουργία και τον χειρισμό γραφικών αντικειμένων. Παραδείγματα περιλαμβάνουν:
* qt: Cross-platform, ισχυρή βιβλιοθήκη για την οικοδόμηση σύνθετων εφαρμογών
* gtk: Χρησιμοποιείται ευρέως για εφαρμογές επιφάνειας εργασίας Linux
* Swing (Java): Μέρος της πλατφόρμας Java, παρέχει ένα σύνολο εξαρτημάτων UI
* Flutter (Dart): Το πλαίσιο της Google για την κατασκευή εφαρμογών cross-platform με όμορφο UI
* swiftui (swift): Το δηλωτικό πλαίσιο της Apple για την κατασκευή διεπαφών χρήστη
* Λειτουργικό σύστημα: Το λειτουργικό σύστημα παρέχει τα θεμέλια για τη βιβλιοθήκη GUI και διαχειρίζεται την αλληλεπίδραση με υλικό.
* Εφαρμογή: Το πρόγραμμά σας που χρησιμοποιεί τη βιβλιοθήκη GUI για τη δημιουργία και την εμφάνιση γραφικών αντικειμένων.
υλικό:
* Μονάδα επεξεργασίας γραφικών (GPU): Αυτός είναι ο εργάτης για την απόδοση γραφικών αντικειμένων. Παίρνει τις οδηγίες από το λογισμικό και τις μεταφράζει σε εικόνες που εμφανίζονται στην οθόνη.
* Εμφάνιση: Αυτή είναι η οθόνη όπου εμφανίζονται τα γραφικά αντικείμενα.
* Συσκευές εισόδου: Αυτά είναι ο τρόπος με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το GUI:
* ποντίκι: Για επιλογή, σύρμα και κάνοντας κλικ στα αντικείμενα
* πληκτρολόγιο: Για την εισαγωγή εντολών κειμένου και έκδοσης
* οθόνη αφής: Για άμεση αλληλεπίδραση με αντικείμενα στην οθόνη
Πώς λειτουργεί:
1. Το πρόγραμμά σας χρησιμοποιεί τη βιβλιοθήκη GUI για να δημιουργήσει γραφικά αντικείμενα (κουμπιά, πλαίσια κειμένου, εικόνες κ.λπ.) και καθορίστε τις ιδιότητές τους.
2. Η βιβλιοθήκη GUI στέλνει οδηγίες στη GPU , η οποία τα επεξεργάζεται και καθιστά τα αντικείμενα.
3. Η απενεργοποιημένη εικόνα εμφανίζεται στη συνέχεια στην οθόνη.
4. Το λειτουργικό σύστημα χειρίζεται την είσοδο του χρήστη από συσκευές (κλικ του ποντικιού, πιέσεις πληκτρολογίου) και μεταδίδει αυτές τις πληροφορίες στη βιβλιοθήκη GUI και στο πρόγραμμά σας.
5. Το πρόγραμμά σας αντιδρά στην είσοδο του χρήστη (π.χ., αλλάζοντας την κατάσταση ενός κουμπιού, ενημερώνοντας το κείμενο σε ένα πλαίσιο κειμένου) και ενημερώνει ανάλογα το GUI.
Συνοπτικά: Δεν είναι μια ενιαία συσκευή που λειτουργεί με γραφικά αντικείμενα σε ένα GUI, αλλά μάλλον μια εξελιγμένη αλληλεπίδραση μεταξύ λογισμικού και υλικού. Ο συνδυασμός μιας βιβλιοθήκης GUI, ενός λειτουργικού συστήματος, της GPU, της οθόνης και των συσκευών εισόδου είναι απαραίτητο για τη δημιουργία και την αλληλεπίδραση με το γραφικό περιβάλλον χρήστη.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα