* Εικόνες :Ένας ψηφιοποιητής μπορεί να συλλάβει μια εικόνα πραγματικού κόσμου και να την μετατρέψει σε ψηφιακή μορφή που μπορεί να εμφανιστεί και να επεξεργαστεί σε έναν υπολογιστή. Αυτό επιτυγχάνεται συχνά μέσω σαρωτών εικόνας ή ψηφιακές κάμερες .
* φορείς :Ορισμένοι ψηφιοποιητές έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να συλλάβουν γραμμές και σχήματα, μετατρέποντάς τα σε δεδομένα φορέα. Αυτό χρησιμοποιείται για πράγματα όπως δισκία σχεδίασης Όπου μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα στυλό για να δημιουργήσετε ψηφιακά έργα τέχνης ή αρχιτεκτονικά τραπέζια σύνταξης όπου μπορείτε να εντοπίσετε τα σχέδια και να δημιουργήσετε ψηφιακά σχέδια.
* 3d αντικείμενα :Οι πιο προηγμένοι ψηφιοποιητές μπορούν να συλλάβουν τρισδιάστατα αντικείμενα και να δημιουργήσουν ψηφιακά μοντέλα. Αυτό γίνεται συνήθως μέσω 3D σαρωτών Χρησιμοποιείται για τη δημιουργία πρωτότυπων, την ανάλυση αντικειμένων και τη δημιουργία εικονικών αντιγράφων.
Εδώ είναι μια απλοποιημένη αναλογία:
Φανταστείτε μια ψηφιακή κάμερα ως ψηφιοποιητή. Καταγράφει μια σκηνή με φως, η οποία είναι αναλογικές πληροφορίες και την μετατρέπει σε μια σειρά εικονοστοιχείων (ψηφιακά δεδομένα) που ο υπολογιστής σας μπορεί να καταλάβει.
Εδώ είναι μερικά παραδείγματα ψηφιοποιητών σε γραφικά υπολογιστών:
* Σαρωτές εικόνας :Χρησιμοποιείται για την ψηφιοποίηση τυπωμένων φωτογραφιών, εγγράφων ή έργων τέχνης.
* Ψηφιακές κάμερες :Καταγράψτε σκηνές πραγματικού κόσμου και μετατρέψτε τις σε ψηφιακές εικόνες.
* Δισκία σχεδίασης :Επιτρέψτε στους καλλιτέχνες να δημιουργήσουν ψηφιακά σχέδια και πίνακες ζωγραφικής χρησιμοποιώντας ένα στυλό και tablet.
* 3d σαρωτές :Χρησιμοποιείται για τη δημιουργία ψηφιακών μοντέλων αντικειμένων πραγματικού κόσμου.
* οθόνες αφής :Επιτρέψτε στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με το ψηφιακό περιεχόμενο χρησιμοποιώντας τα δάχτυλά τους ή μια γραφίδα.
Συνοπτικά, οι ψηφιοποιητές είναι βασικά εργαλεία για τη μετατροπή πληροφοριών σε πραγματικό κόσμο σε μια μορφή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε γραφικά υπολογιστών. Γέφρουν το χάσμα μεταξύ των αναλογικών και ψηφιακών κόσμων, επιτρέποντάς μας να δημιουργήσουμε, να επεξεργαστούμε και να χειρίζονται εικόνες, σχέδια και 3D μοντέλα στους υπολογιστές μας.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα