για τέχνη:
* Παραδοσιακή ζωγραφική και σχέδιο: Αυτό περιλαμβάνει την ελαιογραφία, την ακουαρέλα, τον άνθρακα, το μολύβι και πολλές άλλες τεχνικές.
* γλυπτική: Δημιουργία τρισδιάστατης τέχνης χρησιμοποιώντας υλικά όπως πέτρα, ξύλο ή χάλκινο.
* Φωτογραφία: Καταγράφοντας εικόνες χρησιμοποιώντας κάμερες ταινιών.
* Εκτύπωση: Τεχνικές όπως ξυλογραφίες, χαρακτικά, λιθογραφίες και εκτύπωση οθόνης για να δημιουργήσουν πολλαπλάσια μιας εικόνας.
* ταινία: Τα χειροποίητα κινούμενα σχέδια (όπως τα κινούμενα σχέδια της Disney) και οι ταινίες ζωντανής δράσης χρησιμοποίησαν φυσικά στηρίγματα, σετ και κοστούμια.
για επικοινωνία:
* Εικονογραφήσεις και διαγράμματα: Που σχεδιάζονται με το χέρι για να εξηγήσουν τις έννοιες ή να παρέχουν οπτικές πληροφορίες.
* χάρτες: Δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας χαρτογραφικές τεχνικές και λεπτομέρειες με το χέρι.
* Διαγράμματα και γραφήματα: Που σχεδιάζονται με το χέρι για να αντιπροσωπεύουν τα δεδομένα οπτικά.
* Τυπογραφικός σχεδιασμός: Χρησιμοποιώντας φυσικές γραμματοσειρές (γράμματα) και πιέσεις εκτύπωσης για να δημιουργήσετε κείμενο.
για ψυχαγωγία:
* Παραγωγές σκηνής: Ζωντανές παραστάσεις με περίτεχνα σύνολα, κοστούμια και ειδικά εφέ.
* μαριονέτες και μαριονέτες: Κινούμενα στοιχεία που χρησιμοποιούνται σε παραστάσεις.
* Magic Lantern δείχνει: Προβολή εικόνων σε μια οθόνη χρησιμοποιώντας ένα φανάρι και διαφάνειες.
Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι ακόμη και με αυτές τις μεθόδους, υπήρχαν πάντα καινοτόμοι καλλιτέχνες και μηχανικοί που πιέζουν τα όρια του τι ήταν δυνατό.
Παραδείγματα:
* Georges Méliès: Ένας γαλλικός σκηνοθέτης γνωστός για την καινοτόμο χρήση των ειδικών εφέ στις αρχές του 20ου αιώνα.
* Walt Disney: Πρωτοστάτησε στη χρήση τεχνικών κινούμενων σχεδίων για να πει ιστορίες.
* Bauhaus: Μια γερμανική σχολή τέχνης που είναι γνωστή για τις επιρροές αρχές σχεδιασμού της, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης τυπογραφίας και γεωμετρικών σχημάτων.
Ενώ τα γραφικά των υπολογιστών έχουν φέρει επανάσταση στην οπτική δημιουργία, οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν πριν τους έθεσαν τα θεμέλια για τον σύγχρονο κόσμο των ψηφιακών εικόνων.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα