1. SketchPad (1963): Αναπτύχθηκε από τον Ivan Sutherland στο MIT, το SketchPad θεωρείται συχνά το πρόγραμμα Πρώτο διαδραστικό πρόγραμμα γραφικών . Επιτρέπει στους χρήστες να σχεδιάζουν και να χειρίζονται απλά γεωμετρικά σχήματα σε μια οθόνη υπολογιστή χρησιμοποιώντας ένα ελαφρύ στυλό. Αυτή ήταν μια σημαντική ανακάλυψη, η εισαγωγή εννοιών όπως ο αντικειμενικός προγραμματισμός και η διεπαφή χρήστη, οι οποίες είναι θεμελιώδεις για το λογισμικό γραφικών σήμερα.
2. Ivan Sutherland's "The Ultimate Display" (1963): Αυτό το έργο δεν ήταν πρόγραμμα λογισμικού με την παραδοσιακή έννοια, αλλά ήταν ένα θεμελιώδες άλμα στην ανάπτυξη γραφικών υπολογιστών . Περιλάμβανε τη δημιουργία μιας οθόνης (HMD) που επέτρεψε στους χρήστες να δουν και να αλληλεπιδρούν με 3D αντικείμενα σε εικονικό χώρο. Αυτή η έρευνα άνοιξε το δρόμο για μελλοντικές βυθιστικές τεχνολογίες όπως η VR.
Ενώ υπήρχαν και άλλα προγράμματα πρώιμων γραφικών, αυτά τα δύο είναι ιδιαίτερα σημαντικά επειδή έθεσαν τις βάσεις για την ανάπτυξη σύγχρονων γραφικών υπολογιστών.
Λάβετε υπόψη ότι το "νωρίτερο" είναι κάπως υποκειμενικό, καθώς άλλα προγράμματα μπορεί να υπήρχαν πριν από αυτά, αλλά δεν πέτυχαν το ίδιο επίπεδο αντίκτυπου ή καινοτομίας.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα