λογισμικό

Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >  >> Λογισμικό γραφικών

Πώς μπορεί να δημιουργηθεί χαρακτήρας στο γραφικό υπολογιστή;

Η παραγωγή χαρακτήρων σε γραφικά υπολογιστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που περιλαμβάνει πολλαπλές τεχνικές και τεχνολογίες. Ακολουθεί μια ανάλυση των βασικών πτυχών:

1. Μοντελοποίηση:

* 3d μοντελοποίηση: Δημιουργώντας το σχήμα και τη μορφή του χαρακτήρα χρησιμοποιώντας λογισμικό όπως Maya, Blender, Zbrush, ή 3DS Max. Αυτό περιλαμβάνει τη γλυπτική, τη μοντελοποίηση πολυγώνου ή τη χρήση διαδικαστικών τεχνικών.

* εξάρτημα: Δημιουργία σκελετού και αντιστοιχίζοντας βάρη στο πλέγμα του μοντέλου, επιτρέποντας την κινούμενη εικόνα. Αυτό εξασφαλίζει ότι οι κινήσεις του χαρακτήρα είναι ρεαλιστικές και φυσικές.

* Τύση: Εφαρμόζοντας υλικά και χρώματα στην επιφάνεια του μοντέλου, δίνοντάς του μια ρεαλιστική εμφάνιση. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη δημιουργία υφής με το χέρι, τη χρήση φωτογραμμετρίας ή τη χρήση διαδικαστικών τεχνικών.

2. Animation:

* animation keyframe: Η ρύθμιση του κλειδιού θέτει και αφήνοντας το λογισμικό να παρεμβαίνει τις κινήσεις μεταξύ τους. Αυτό χρησιμοποιείται συνήθως για ρεαλιστική κινούμενη εικόνα χαρακτήρων.

* Capture Motion (MOCAP): Καταγράφοντας το ανθρώπινο κίνημα χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα κοστούμια και αισθητήρες, στη συνέχεια μεταφέροντας αυτά τα δεδομένα στον ψηφιακό χαρακτήρα. Αυτό παρέχει εξαιρετικά ρεαλιστικά και εκφραστικά κινούμενα σχέδια.

* Διαδικαστική κινούμενη εικόνα: Χρησιμοποιώντας αλγόριθμους και κανόνες για την αυτοματοποίηση της κίνησης χαρακτήρων, συχνά για προσομοίωση πλήθους ή μη ανθρώπιους χαρακτήρες.

3. Animation προσώπου:

* Blendshapes: Δημιουργία διαφορετικών εκφράσεων του προσώπου με το χειρισμό του πλέγματος του χαρακτήρα με συγκεκριμένους τρόπους. Αυτά μπορούν να ελεγχθούν μέσω λογισμικού κινούμενων σχεδίων ή στη χρήση τεχνικών παρακολούθησης του προσώπου.

* εξάρτημα προσώπου: Δημιουργώντας μια εξειδικευμένη εξέδρα για το πρόσωπο, επιτρέποντας πιο λεπτές και λεπτομερείς εκφράσεις.

* Συμπλήρωση κίνησης προσώπου: Καταγράφοντας εκφράσεις του προσώπου χρησιμοποιώντας κάμερες ή αισθητήρες, στη συνέχεια μεταφέροντας αυτά τα δεδομένα στον ψηφιακό χαρακτήρα. Αυτό επιτρέπει απίστευτα ρεαλιστική και συναισθηματική κινούμενη εικόνα του προσώπου.

4. Σχεδιασμός χαρακτήρων:

* Εννοιολογική τέχνη: Δημιουργία σκίτσα και εικονογραφήσεις για να καθορίσετε την εμφάνιση, την προσωπικότητα και το backstory του χαρακτήρα.

* Οδηγοί στυλ: Ορισμός της συνολικής οπτικής αισθητικής του χαρακτήρα, συμπεριλαμβανομένων των παλετών χρωμάτων, του σχεδιασμού των ενδυμάτων και των στυλ μαλλιών.

* Υλικό αναφοράς: Χρησιμοποιώντας εικόνες και βίντεο σε πραγματικό κόσμο για να ενημερώσετε τη διαδικασία σχεδιασμού και να εξασφαλίσετε την ακρίβεια.

5. Προηγμένες τεχνικές:

* Διαδικαστική γενιά: Δημιουργώντας αυτόματα παραλλαγές χαρακτήρων που χρησιμοποιούν αλγόριθμους, επιτρέποντας πληθυσμούς μεγάλης κλίμακας χαρακτήρων.

* Τεχνητή νοημοσύνη (AI): Χρησιμοποιώντας το AI για να δημιουργήσετε κινούμενα σχέδια χαρακτήρων, διάλογο και ακόμη και ολόκληρες προσωπικότητες, δημιουργώντας πιο ρεαλιστικούς και ελκυστικούς χαρακτήρες.

Λογισμικό και εργαλεία:

* Λογισμικό μοντελοποίησης 3D: Maya, Blender, Zbrush, 3DS Max

* Λογισμικό κινούμενων σχεδίων: Maya, Blender, MotionBuilder, Adobe Character Animator

* Λογισμικό ζωγραφικής υφής: Ζωγράφος ουσίας, Photoshop, Mari

* Λογισμικό κινούμενων σχεδίων προσώπου: Faceware, iclone, crazytalk

Παραδείγματα παραγωγής χαρακτήρων σε παιχνίδια και ταινίες:

* Το τελευταίο από εμάς Μέρος ΙΙ (Παιχνίδι): Χρησιμοποιεί προηγμένη κινούμενη εικόνα του προσώπου και τη σύλληψη κίνησης για να δημιουργήσει εξαιρετικά ρεαλιστικούς και συναισθηματικούς χαρακτήρες.

* avatar (ταινία): Πρωτοπόρος τεχνολογία συλλήψεων κίνησης για τη δημιουργία ζωντανών χαρακτήρων και περιβάλλοντος.

* Grand Theft Auto V (παιχνίδι): Διαθέτει έναν τεράστιο ανοιχτό κόσμο με χιλιάδες διαδικαστικά παραγόμενους χαρακτήρες.

Η παραγωγή χαρακτήρων στα γραφικά του υπολογιστή είναι ένα συνεχώς εξελισσόμενο πεδίο με νέες τεχνικές και τεχνολογίες που αναπτύσσονται συνεχώς. Ο απώτερος στόχος είναι να δημιουργηθούν χαρακτήρες που είναι πιστευτοί, συναρπαστικοί και αξέχαστοι.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα