λογισμικό

Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >  >> Λογισμικό γραφικών

Ας υποθέσουμε ότι ένα σύστημα ράστερ RGB πρόκειται να σχεδιαστεί χρησιμοποιώντας οθόνη 8 ιντσών επί 10 με ανάλυση 100 pixel ανά κατεύθυνση. Αν θέλουμε να αποθηκεύσουμε 6 bit;

Για να υπολογίσουμε τον απαιτούμενο αριθμό χρωμάτων, πρέπει πρώτα να προσδιορίσουμε τον αριθμό των bit ανά pixel. Εφόσον θέλουμε να αποθηκεύσουμε 6 bit και χρησιμοποιούμε ένα σύστημα RGB, θα χρειαστούμε 2 bit για καθένα από τα τρία χρώματα (κόκκινο, πράσινο και μπλε). Αυτό μας δίνει συνολικά 6 bit ανά pixel.

Στη συνέχεια, πρέπει να υπολογίσουμε τον συνολικό αριθμό των pixel στην οθόνη. Δεδομένου ότι η ανάλυση είναι 100 pixel ανά ίντσα σε κάθε κατεύθυνση και η οθόνη είναι 8 ίντσες επί 10 ίντσες, έχουμε:

$$\text{Αριθμός pixel} =(100 \text{ pixels/inch}) (8 \text{ inches}) (10 \text{ inches}) =8000 \text{ pixels}$$

Τέλος, μπορούμε να υπολογίσουμε τον συνολικό αριθμό των χρωμάτων που μπορούν να αποθηκευτούν πολλαπλασιάζοντας τον αριθμό των bit ανά pixel με τον αριθμό των pixel:

$$\text{Αριθμός χρωμάτων} =(6 \text{ bits/pixel}) (8000 \text{ pixels}) =48.000 \text{ χρώματα}$$

Επομένως, το σύστημα ράστερ RGB μπορεί να αποθηκεύσει έως και 48.000 χρώματα.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα