1. ΕΜΠΡΟΣ :Αυτή η εντολή μετακινεί τη χελώνα προς τα εμπρός κατά έναν καθορισμένο αριθμό μονάδων προς την κατεύθυνση που βλέπει. Για παράδειγμα, το «FORWARD 100» μετακινεί τη χελώνα προς τα εμπρός 100 μονάδες.
2. ΠΙΣΩ :Αυτή η εντολή μετακινεί τη χελώνα προς τα πίσω κατά έναν καθορισμένο αριθμό μονάδων προς την κατεύθυνση που βλέπει. Για παράδειγμα, το «BACK 50» μετακινεί τη χελώνα προς τα πίσω κατά 50 μονάδες.
3. ΑΡΙΣΤΕΡΑ :Αυτή η εντολή περιστρέφει τη χελώνα αριστερόστροφα κατά έναν καθορισμένο αριθμό μοιρών. Για παράδειγμα, το «LEFT 90» περιστρέφει τη χελώνα αριστερόστροφα κατά 90 μοίρες.
4. ΣΩΣΤΑ :Αυτή η εντολή περιστρέφει τη χελώνα δεξιόστροφα κατά έναν καθορισμένο αριθμό μοιρών. Για παράδειγμα, το «ΔΕΞΙΑ 45» περιστρέφει τη χελώνα δεξιόστροφα κατά 45 μοίρες.
5. PENUP :Αυτή η εντολή σηκώνει το στυλό της χελώνας, οπότε σταματά να σχεδιάζει.
6. PENDOWN :Αυτή η εντολή βάζει το στυλό της χελώνας κάτω, οπότε αρχίζει να σχεδιάζει ξανά.
7. SETPOSITION :Αυτή η εντολή μετακινεί τη χελώνα σε μια συγκεκριμένη θέση στην οθόνη. Χρειάζεται δύο παραμέτρους:η συντεταγμένη x και η συντεταγμένη y. Για παράδειγμα, το «SETPOSITION 100 200» μετακινεί τη χελώνα σε μια θέση όπου η συντεταγμένη x είναι 100 και η συντεταγμένη y είναι 200.
8. SETHEADING :Αυτή η εντολή ορίζει την κατεύθυνση της χελώνας σε μια συγκεκριμένη γωνία σε μοίρες. Για παράδειγμα, το «SETHEADING 0» ορίζει την κατεύθυνση της χελώνας να βλέπει προς το βορρά.
9. SHOWTURTLE :Αυτή η εντολή κάνει τη χελώνα ορατή.
10. HIDETURTLE :Αυτή η εντολή κρύβει τη χελώνα.
Χρησιμοποιώντας συνδυασμούς αυτών των εντολών, μπορείτε να δημιουργήσετε διάφορα σχήματα και φιγούρες στο λογότυπο. Ακολουθεί ένα παράδειγμα κώδικα για να σχεδιάσετε ένα τετράγωνο:
```λογότυπο
ΕΜΠΡΟΣ 100
ΣΩΣΤΟ 90
ΕΜΠΡΟΣ 100
ΣΩΣΤΟ 90
ΕΜΠΡΟΣ 100
ΣΩΣΤΟ 90
ΕΜΠΡΟΣ 100
```
Αυτός ο κωδικός θα σχεδιάσει ένα τετράγωνο με μήκος πλευράς 100 μονάδων. Μπορείτε να τροποποιήσετε αυτόν τον κώδικα για να δημιουργήσετε διαφορετικά σχήματα αλλάζοντας τις τιμές των εντολών ή προσθέτοντας περισσότερες εντολές.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα