1. Προϊόν λογισμικού: Αυτή είναι η πιο συνηθισμένη χρήση. Αναφέρεται στην τελική έξοδο της διαδικασίας ανάπτυξης λογισμικού , το απτό πράγμα που οι χρήστες αλληλεπιδρούν με .
* Παραδείγματα:
* Μια εφαρμογή για κινητά: Όπως το Instagram, το Spotify ή μια τραπεζική εφαρμογή.
* Ιστοσελίδα: Όπως ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, ένα blog ή μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.
* Εφαρμογή επιφάνειας εργασίας: Όπως το Microsoft Word, το Adobe Photoshop ή ένα παιχνίδι.
* Βιβλιοθήκη λογισμικού: Μια συλλογή από επαναχρησιμοποιήσιμα στοιχεία κώδικα που χρησιμοποιούνται από άλλους προγραμματιστές.
* λογισμικό συστήματος: Όπως ένα λειτουργικό σύστημα (Windows, MacOS, Linux) ή ένα σύστημα διαχείρισης βάσεων δεδομένων.
2. Προϊόν στη διαχείριση προϊόντων: Μέσα σε μια εταιρεία λογισμικού, το "Product" μπορεί να αναφέρεται σε μια συγκεκριμένη περιοχή Focus που διαχειρίζεται ένας διαχειριστής προϊόντων.
* Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα μόνο προϊόν, μια σουίτα προϊόντων ή ακόμα και μια ολόκληρη κατηγορία.
* Παράδειγμα:Ένας διαχειριστής προϊόντων για τις εφαρμογές για κινητά μιας εταιρείας θα είναι υπεύθυνη για όλες τις εφαρμογές για κινητά που παράγει η εταιρεία.
3. Προϊόν ως έννοια: Το "προϊόν" μπορεί επίσης να αναφέρεται στην ιδέα ή στην ιδέα Πίσω από μια λύση λογισμικού.
* Αυτό χρησιμοποιείται συχνά κατά τα πρώτα στάδια της ανάπτυξης όταν η ομάδα είναι καταιγίδα και καθορίζει το πεδίο εφαρμογής και το σκοπό του έργου.
* Παράδειγμα:"Το προϊόν είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που συνδέει τους ανθρώπους με βάση τα κοινά τους ενδιαφέροντα".
Βασικές πτυχές ενός προϊόντος λογισμικού:
* Λειτουργικότητα: Τι κάνει το προϊόν, τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητές του.
* χρηστικότητα: Πόσο εύκολο είναι για τους χρήστες να κατανοούν και να χρησιμοποιούν το προϊόν.
* Ποιότητα: Την αξιοπιστία, την ασφάλεια και την απόδοση του προϊόντος.
* τιμή: Τι ωφελεί το προϊόν στους χρήστες.
* ακροατήριο -στόχος: Σε ποιον προορίζεται το προϊόν.
* Επιχειρησιακό μοντέλο: Πώς το προϊόν παράγει έσοδα ή αξία για την εταιρεία.
Η κατανόηση των διαφορετικών εννοιών του "προϊόντος" στη μηχανική λογισμικού σας βοηθά να κατανοήσετε καλύτερα τους ρόλους και τις ευθύνες των διαφορετικών ομάδων και τα διαφορετικά στάδια του κύκλου ζωής της ανάπτυξης λογισμικού.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα