Μηχανική είναι ένα ευρύ πεδίο που περιλαμβάνει το σχεδιασμό, την κατασκευή και τη λειτουργία οποιουδήποτε τύπου συστήματος, συμπεριλαμβανομένου του λογισμικού. Συνήθως περιλαμβάνει:
* Εφαρμογή επιστημονικών αρχών και μαθηματικών μεθόδων: Οι μηχανικοί χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία για να αναλύσουν, να σχεδιάσουν και να βελτιστοποιήσουν τα συστήματα.
* εστιάζοντας στην αποτελεσματικότητα, την αξιοπιστία και την ασφάλεια: Οι μηχανικοί προσπαθούν να δημιουργήσουν συστήματα που είναι λειτουργικά, ισχυρά και ασφαλή για τους χρήστες.
* Εργασία με σύνθετα συστήματα: Οι μηχανικοί συχνά εργάζονται σε έργα με πολλά διασυνδεδεμένα μέρη.
Μηχανική λογισμικού , ειδικά, είναι ένας κλάδος της μηχανικής που επικεντρώνεται στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη συντήρηση των συστημάτων λογισμικού. Περιλαμβάνει:
* Κατανόηση και εφαρμογή μεθοδολογιών ανάπτυξης λογισμικού: Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει Agile, Waterfall ή άλλες προσεγγίσεις.
* Χρησιμοποιώντας τις γλώσσες προγραμματισμού και τα εργαλεία ανάπτυξης λογισμικού: Οι μηχανικοί γράφουν κώδικα, δημιουργούν λογισμικό και χρησιμοποιούν διάφορα εργαλεία για τη διαχείριση της διαδικασίας ανάπτυξης.
* εστίαση στην ποιότητα του λογισμικού: Οι μηχανικοί λογισμικού προσπαθούν να δημιουργήσουν λογισμικό που είναι λειτουργικό, αποτελεσματικό, ασφαλές και φιλικό προς το χρήστη.
αντικειμενοστραφής μηχανικής λογισμικού είναι μια συγκεκριμένη προσέγγιση στο πλαίσιο της μηχανικής λογισμικού που δίνει έμφαση στη χρήση αντικειμένων ως βασικά δομικά στοιχεία του λογισμικού. Επικεντρώνεται σε:
* Ενθυλάκωση: Συνδυάζοντας τα δεδομένα και τις λειτουργίες που ενεργούν σε αυτά τα δεδομένα σε μεμονωμένες μονάδες που ονομάζονται αντικείμενα.
* αφαίρεση: Αντιπροσωπεύοντας σύνθετα συστήματα μέσω απλούστερων διεπαφών, κρύβοντας περιττές λεπτομέρειες.
* Κληρονομικότητα: Επιτρέποντας στα νέα αντικείμενα να κληρονομούν ιδιότητες και συμπεριφορά από υπάρχοντα.
* Πολυμορφισμός: Επιτρέποντας τα αντικείμενα να ανταποκρίνονται στο ίδιο μήνυμα με διαφορετικούς τρόπους, με βάση τον τύπο τους.
Εν ολίγοις:
* Μηχανική είναι ένα ευρύ πεδίο, που περιλαμβάνει διάφορους κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του λογισμικού.
* Μηχανική λογισμικού είναι ένα συγκεκριμένο υποκατάστημα που επικεντρώνεται στην ανάπτυξη λογισμικού.
* αντικειμενοστραφή μηχανική λογισμικού είναι μια συγκεκριμένη προσέγγιση στο πλαίσιο της μηχανικής λογισμικού που χρησιμοποιεί αντικειμενικές αρχές για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη λογισμικού.
Σκεφτείτε με αυτόν τον τρόπο:
* Μηχανική είναι το θεμέλιο, που περιλαμβάνει όλα τα είδη συστημάτων.
* Μηχανική λογισμικού είναι ένα συγκεκριμένο κτίριο στο Ίδρυμα, εστιάζοντας στα συστήματα λογισμικού.
* αντικειμενοστραφή μηχανική λογισμικού είναι ένα συγκεκριμένο δωμάτιο στο κτίριο μηχανικής λογισμικού, χρησιμοποιώντας αντικειμενοστραφείς αρχές για το σχεδιασμό λογισμικού.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα