1. Μια εφαρμογή για κινητά για ένα νέο εστιατόριο: Ένας ιδιοκτήτης εστιατορίου θέλει να αναπτύξει μια εφαρμογή που επιτρέπει στους πελάτες να παραγγείλουν τρόφιμα online, να βλέπουν μενού και να κερδίζουν πόντους πίστης. Χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο πρωτότυπου, ο προγραμματιστής μπορεί γρήγορα να δημιουργήσει ένα βασικό, διαδραστικό πρωτότυπο των βασικών χαρακτηριστικών της εφαρμογής (παραγγελία, περιήγηση μενού, πρόγραμμα αφοσίωσης) και να λάβει ανατροφοδότηση από τον ιδιοκτήτη και τους πιθανούς πελάτες. Αυτή η ανατροφοδότηση θα χρησιμοποιηθεί στη συνέχεια για να βελτιώσει το πρωτότυπο και να προσθέσει περισσότερα χαρακτηριστικά επαναληπτικά. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει την έγκαιρη επικύρωση της ιδέας και της εμπειρίας των χρηστών της εφαρμογής, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο ανάπτυξης ενός προϊόντος που δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών.
2. Ιστοσελίδα για μια νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου: Μια εκκίνηση θέλει να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για την πώληση χειροποίητων χειροτεχνιών. Χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο πρωτότυπου, οι προγραμματιστές μπορούν γρήγορα να δημιουργήσουν έναν βασικό ιστότοπο με βασικές λειτουργίες όπως η περιήγηση προϊόντων, η εγγραφή χρήστη και το checkout. Μπορούν στη συνέχεια να μοιραστούν το πρωτότυπο με τους πιθανούς πελάτες για να λάβουν σχόλια σχετικά με το σχεδιασμό, τη πλοήγηση και τη γενική χρηστικότητα του ιστότοπου. Αυτή η ανατροφοδότηση θα ενημερώσει την ανάπτυξη του τελικού ιστότοπου, εξασφαλίζοντας ότι είναι φιλικό προς το χρήστη και ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού-στόχου.
3. Ένα προσαρμοσμένο σύστημα CRM για μια μικρή επιχείρηση: Μια μικρή επιχείρηση χρειάζεται ένα σύστημα CRM για τη διαχείριση των αλληλεπιδράσεων των πελατών, την παρακολούθηση των πωλήσεων και την ανάλυση εκστρατειών μάρκετινγκ. Χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο πρωτοτύπων, οι προγραμματιστές μπορούν να δημιουργήσουν μια βασική έκδοση του συστήματος CRM με βασικές λειτουργίες όπως η διαχείριση των επαφών, η παρακολούθηση εργασιών και η βασική αναφορά. Αυτό το πρωτότυπο μπορεί στη συνέχεια να δοκιμαστεί από τους ιδιοκτήτες και τους υπαλλήλους των επιχειρήσεων για να εξασφαλίσει ότι ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες και τη ροή εργασίας τους. Η ανατροφοδότηση που λαμβάνεται από αυτή τη δοκιμή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη και βελτίωση του συστήματος CRM μέχρι να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της επιχείρησης.
Αυτά τα παραδείγματα απεικονίζουν τον τρόπο με τον οποίο το μοντέλο πρωτοτύπων μπορεί να είναι επωφελές για έργα όπου:
* Τα σχόλια χρήστη είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία: Τα πρωτότυπα επιτρέπουν την πρόωρη δοκιμή και ανατροφοδότηση των χρηστών, η οποία είναι απαραίτητη για τη διασφάλιση ότι το τελικό προϊόν ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προσδοκίες των χρηστών.
* Οι απαιτήσεις δεν είναι πλήρως καθορισμένες: Η πρωτότυπα επιτρέπει την επαναληπτική ανάπτυξη, όπου οι απαιτήσεις μπορούν να βελτιωθούν και να εξελιχθούν με βάση τα σχόλια των χρηστών.
* Υπάρχει υψηλός κίνδυνος ανάπτυξης ενός προϊόντος που δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών: Με τον έλεγχο των πρωτότυπων, οι προγραμματιστές μπορούν να μετριάσουν αυτόν τον κίνδυνο και να αυξήσουν τις πιθανότητες δημιουργίας ενός επιτυχημένου προϊόντος.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα