1. Ανθρώπινοι πόροι:
* Μηχανικοί λογισμικού/προγραμματιστές: Αυτά είναι το βασικό προσωπικό που γράφει τον κώδικα, σχεδιάζει την αρχιτεκτονική και δημιουργεί το λογισμικό. Απαιτούνται διαφορετικά σύνολα δεξιοτήτων ανάλογα με τον τύπο του λογισμικού (Web, Mobile, Desktop κ.λπ.) και τις χρησιμοποιούμενες τεχνολογίες.
* Διαχειριστής έργου: Αυτό το άτομο επιβλέπει ολόκληρη την αναπτυξιακή διαδικασία, διαχειρίζεται την ομάδα, εξασφαλίζει ότι οι προθεσμίες πληρούνται και ενεργεί ως σύνδεσμος μεταξύ της ομάδας ανάπτυξης και των ενδιαφερομένων.
* Αναλυτής επιχειρήσεων (προαιρετικό): Εάν το λογισμικό αναπτύσσεται για μια συγκεκριμένη επιχειρηματική ανάγκη, ένας επιχειρηματικός αναλυτής μπορεί να βοηθήσει να καθορίσει τις απαιτήσεις, να αναλύσει τις διαδικασίες και να διασφαλίσει ότι το λογισμικό ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρηματικούς στόχους.
* ui/ux designer: Αυτός ο ρόλος επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας φιλικής προς το χρήστη και οπτικά ελκυστική διεπαφή για το λογισμικό. Σχεδιάζουν τη διάταξη, τις αλληλεπιδράσεις και τη συνολική εμπειρία των χρηστών.
* Δοκιμαστές ποιότητας (QA): Αυτά τα άτομα είναι υπεύθυνα για τη δοκιμή του λογισμικού διεξοδικά για τον εντοπισμό και την αναφορά σφαλμάτων και ζητήματα χρηστικότητας.
* Μηχανικοί DevOps (προαιρετικά): Εξορθολογίζουν τη διαδικασία ανάπτυξης και ανάπτυξης λογισμικού, συχνά μέσω αυτοματισμού.
2. Τεχνικοί πόροι:
* υλικό: Αυτό περιλαμβάνει υπολογιστές ανάπτυξης, διακομιστές για τη φιλοξενία του λογισμικού και ενδεχομένως κινητές συσκευές για δοκιμές εάν αναπτύξουν εφαρμογές για κινητά. Οι πλατφόρμες cloud computing όπως το AWS, το Azure και το Google Cloud Platform έχουν γίνει όλο και πιο δημοφιλείς για την ευελιξία και την επεκτασιμότητα τους.
* Λογισμικό:
* Λειτουργικά συστήματα: Το θεμέλιο στο οποίο θα εκτελεστεί το λογισμικό (π.χ. Windows, MacOS, Linux).
* Γλώσσες προγραμματισμού: Τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για τη σύνταξη του κώδικα (π.χ. Python, Java, Javascript, C ++).
* Πλαίσιο και βιβλιοθήκες: Προ-γραπτά εξαρτήματα και εργαλεία που απλοποιούν την ανάπτυξη (π.χ. αντιδρούν για την ανάπτυξη ιστού front-end, Django για εφαρμογές ιστού, TensorFlow για μηχανική μάθηση).
* Βάσεις δεδομένων: Συστήματα για την αποθήκευση και τη διαχείριση δεδομένων που χρησιμοποιούνται από το λογισμικό (π.χ. MySQL, PostgreSQL, MongoDB).
* Σύστημα ελέγχου έκδοσης: Τα εργαλεία όπως το GIT είναι απαραίτητα για την παρακολούθηση των αλλαγών στο codebase, τη συνεργασία με άλλους προγραμματιστές και τη διαχείριση διαφορετικών εκδόσεων του λογισμικού.
* Εργαλεία ανάπτυξης: Τα ολοκληρωμένα περιβάλλοντα ανάπτυξης (IDEs) όπως ο κώδικας Visual Studio, η ιδέα του IntelliJ ή ο XCode παρέχουν ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον για κωδικοποίηση, εντοπισμό σφαλμάτων και δοκιμών.
3. Άλλοι πόροι:
* Ώρα: Η ανάπτυξη λογισμικού είναι μια επαναληπτική διαδικασία που απαιτεί χρόνο για το σχεδιασμό, το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, τη δοκιμή και τη βελτίωση.
* Οικονομικοί πόροι: Απαιτείται χρηματοδότηση για την κάλυψη των μισθών, του υλικού, των αδειών λογισμικού, του κόστους υπολογιστών cloud και άλλων εξόδων.
* Εργαλεία διαχείρισης έργων: Εργαλεία όπως η JIRA, η ASANA ή η TRELLO βοηθούν στη διαχείριση εργασιών, την παρακολούθηση σφαλμάτων και την επικοινωνία στην ομάδα ανάπτυξης.
* Τεκμηρίωση και βάση γνώσεων: Οι καλά τεκμηριωμένοι κώδικες, τα API και οι διαδικασίες είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση και την ανταλλαγή γνώσεων.
Οι συγκεκριμένοι πόροι θα διαφέρουν σημαντικά ανάλογα με την πολυπλοκότητα του λογισμικού, τη χρησιμοποιούμενη μεθοδολογία ανάπτυξης και το μέγεθος και τη δομή της ομάδας ανάπτυξης.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα