Πτυχίο Επιστήμης στην Επιστήμη Υπολογιστών (B.S. in CS) :Πρόκειται για ένα τετραετές προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών που παρέχει γερές βάσεις στις αρχές της επιστήμης των υπολογιστών. Το μάθημα μπορεί να περιλαμβάνει γλώσσες προγραμματισμού, δομές δεδομένων, αλγόριθμους, μηχανική λογισμικού και λειτουργικά συστήματα.
Πτυχίο Τεχνών στην Επιστήμη Υπολογιστών (B.A. in CS) :Αυτό είναι επίσης ένα τετραετές προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, αλλά συνήθως έχει πιο φιλελεύθερη εστίαση στις τέχνες από το B.S. στο CS. Τα μαθήματα μπορεί να περιλαμβάνουν βασικά στοιχεία της επιστήμης των υπολογιστών, μαζί με μαθήματα στις ανθρωπιστικές επιστήμες, τις κοινωνικές επιστήμες και τις τέχνες.
Πτυχίο Επιστήμης στη Μηχανική Λογισμικού (B.S. in SE) :Πρόκειται για ένα τετραετές προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών που εστιάζει ειδικά στις αρχές και τις πρακτικές μηχανικής λογισμικού. Το μάθημα μπορεί να περιλαμβάνει γλώσσες προγραμματισμού, σχεδιασμό και ανάπτυξη λογισμικού, δοκιμή λογισμικού και διασφάλιση ποιότητας λογισμικού.
Εκτός από αυτά τα κοινά πτυχία, υπάρχουν διαθέσιμα πολλά άλλα εξειδικευμένα πτυχία επιστήμης υπολογιστών και μηχανικής λογισμικού, όπως Bachelor of Science in Computer Information Systems (B.S. in CIS), Bachelor of Science in Computer Engineering (B.S. in CpE) και Bachelor of Science in Computer Game Development (B.S. in CGD).
Όταν επιλέγετε ένα κολέγιο ή ένα πανεπιστήμιο για πτυχίο επιστήμης υπολογιστών ή μηχανικού λογισμικού, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη παράγοντες όπως το πρόγραμμα σπουδών, η τεχνογνωσία του διδακτικού προσωπικού, η διαπίστευση και οι υπηρεσίες σταδιοδρομίας. Είναι επίσης καλή ιδέα να εξερευνήσετε ευκαιρίες πρακτικής άσκησης και ερευνητικές εμπειρίες που μπορεί να είναι διαθέσιμες.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα