Προσθήκη " G1 X - Υ- " για το πρόγραμμα G-code για να τοποθετήσετε το εργαλείο σε η συντεταγμένη όπου θα αρχίσει τον κύκλο σας . Οι παύλες αντιπροσωπεύουν το Χ και Υ συντεταγμένες που θα προσδιορίζουν το σημείο εκκίνησης του κύκλου σας . Η εντολή G1 πηγαίνει κατ 'ευθείαν στη συγκεκριμένη τοποθεσία , η οποία στην προκειμένη περίπτωση έγκειται στο επίπεδο XY . 2
Αφαιρέστε την απόσταση στη διάσταση Χ μεταξύ του σημείου αφετηρίας σας και το κέντρο του κύκλου σας για να καθορίσει σας να αντισταθμίσει . Αφαιρέστε την απόσταση στη διάσταση Y μεταξύ του σημείου αφετηρίας σας και το κέντρο του κύκλου σας για να καθορίσει J σας offset . Μαζί , αυτές οι σχετικές μετατοπίσεις πει ελεγκτή σας πώς να διαμορφώσει τον κύκλο .
Εικόνων 3
Προσθήκη " G2 X - Υ-Ι - J- " για το πρόγραμμά σας για να μετακινήσετε το εργαλείο σε ένα τόξο. Το τόξο τελειώνει στο σημείο που καθορίζεται από τις παραμέτρους Χ και Υ , και καμπύλες γύρω από το κέντρο που ορίζεται από τις σχετικές μετατοπίσεις Ι και J , τα οποία κινούνται κατά μήκος του Χ και Υ άξονες , αντίστοιχα. Για αριστερόστροφα τόξα , χρησιμοποιήστε G3 αντί G2 .
Η
4 Επαναλάβετε τα βήματα για να δημιουργήσετε τόξα που εκτείνονται σε κάθε τεταρτημόριο του κύκλου σας . Τα όρια τεταρτημόριο όπου ο κύκλος σας έχει μια οριζόντια ή κάθετη σήμα εφάπτεται τέσσερα σημεία όπου η μηχανή θα πρέπει να αλλάξετε τις κατευθύνσεις . Ορισμένοι ελεγκτές μπορεί να χειριστεί πλήρεις κύκλους αυτόματα .
5
Προσομοίωση G - κωδικό σας για να βεβαιωθείτε ότι το πρόγραμμα δημιουργεί επιθυμητό κύκλο σας . Μπορείτε τώρα μύλο ένας κύκλος 360 μοιρών με την G -code .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα