Πληκτρολογήστε το όνομα του ίδιου του NREV και το αντικείμενο της NREV ανήκει . Ονόματα αρχίζουν με /και μπορούν να περιέχουν οποιονδήποτε συνδυασμό έως και 51 γράμματα, αριθμούς και σύμβολα , εκτός από δολάρια και @ . Χρησιμοποιήστε περιγραφικά ονόματα ώστε να είναι εύκολο για τον εντοπισμό κάθε πρωτόγονη . 2
Καθορίστε τη θέση χρησιμοποιώντας την εντολή " ΘΕΣΗ ΣΤΟ E0 N0 U0 " , αντικαθιστώντας τα μηδενικά με τις μονάδες μέτρησης . Οι συντεταγμένες ορίζονται ως ανατολικά της , στα βόρεια και πάνω από την προέλευση . Οι μετρήσεις μπορεί να είναι σε μετρικές ή αγγλικές μονάδες , όπως " 35 χιλιοστά " ή " 4'6 " .
Εικόνων 3
Orient η NREV με την εντολή " ORIENT 4 Ρυθμίστε τη γωνία εισάγοντας « ΓΩΝΙΑ 0 » και αντικαθιστώντας το μηδέν με μια μέτρηση σε μοίρες . Αυτό είναι το μέγεθος της περιστροφής για την περιστροφή της διατομής γύρω από τον άξονα χ , αρχίζοντας παράλληλα με τον άξονα y . Μια πλήρης περιστροφή θα ορίζεται ως " ΓΩΝΙΑ 360 " Πληκτρολογήστε το όνομα του στοιχείου LOOP και τον ιδιοκτήτη του , το οποίο πρέπει να είναι το στοιχείο NREV . Αυτά είναι τα μόνα στοιχεία που μπορείτε να επεξεργαστείτε σε ένα LOOP . Για να αλλάξετε το σχήμα του LOOP , θα πρέπει να επεξεργαστείτε τις κορυφές , ή τα στοιχεία VERT , που την προσδιορίζουν . Ορίστε το όνομα του κάθε στοιχείου VERT και ο ιδιοκτήτης του , το οποίο πρέπει να είναι το στοιχείο LOOP , η οποία με τη σειρά της ανήκει από το στοιχείο NREV . 7 Καθορίστε τη θέση του κάθε κορυφή χρησιμοποιώντας την εντολή " ΘΕΣΗ σΤΟ E0 N0 U0 " , αντικαθιστώντας τα μηδενικά με μετρήσεις . Ορίστε την ακτίνα φιλέτο με την εντολή " FRADIUS 0 " , χρησιμοποιώντας την επιθυμητή ακτίνα φιλέτο αντί για 0 . Η ακτίνα φιλέτο καθορίζει το πώς θα είναι καμπύλα η γραμμή από την προηγούμενη κορυφή στην επόμενη κορυφή. Μια ακτίνα 0 θα συνδέσετε τις γραμμές απευθείας στην κορυφή . Μια θετική ακτίνα αποτελέσματα σε μια γραμμή που καμπυλώνει μακριά από την κορυφή , και μια αρνητική ακτίνα δημιουργεί μια γραμμή που καμπύλες προς την κορυφή .
Η
εικόνων Επεξεργαστείτε το LOOP και VERT Elements
5
Η 6
Η
Η 8
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα