Debugging αντιπροσωπεύει μια σειρά από εργαλεία και τεχνικές που εφαρμόζονται στα προγράμματα για να αναζητήσετε και να διορθώσει τα λάθη προγραμματικές . Τεχνικές εντοπισμού σφαλμάτων κυμαίνονται από την εύρεση απλή συντακτικά λάθη για τον εντοπισμό κακοδιαχείριση μεταβλητές και διαρροές μνήμης . Οι περισσότερες γλώσσες προγραμματισμού και της γλώσσας compilers έρχονται με προγράμματα εντοπισμού σφαλμάτων που επιτρέπουν σε έναν προγραμματιστή να « βήμα μέσα από " μια γραμμή προγράμματος από τη γραμμή , τα στοιχεία παρακολούθησης και το πρόγραμμα τα κράτη να εντοπίσουμε σφάλματα .
Εικόνων Unit Testing
Μονάδα δοκιμών περιλαμβάνει την πραγματική δοκιμή του κώδικα έξω από τις συνθήκες παραγωγής . Μία δοκιμή μονάδα παίρνει ένα μικρό κομμάτι του κώδικα , συνήθως μια λειτουργία ή ένα απλό μπλοκ του κώδικα λογικής , και των δοκιμών που κώδικα για να διασφαλιστεί ότι συμπεριφέρεται όπως προορίζεται . Αυτό επιτρέπει στους προγραμματιστές να δοκιμάσουν μονάδες κώδικα πριν από την ένταξή τους σε ένα μεγαλύτερο πρόγραμμα . Αυτό διευκολύνει τον έλεγχο με τον έλεγχο για σφάλματα " από το μηδέν ", σε αντίθεση με τον εντοπισμό σφαλμάτων , το οποίο συνήθως λειτουργεί μέσα από μια ολόκληρη σειρά του κωδικού του .
Η Δοκιμές
Πλαίσια
πλαισίων Δοκιμές
επιτρέπει στους προγραμματιστές να δημιουργήσουν περιπτώσεις δοκιμών για τα προγράμματά τους . Σε αντίθεση με προγράμματα εντοπισμού σφαλμάτων , πλαίσια ελέγχου παρέχουν εργαλεία για τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν συνθήκες δοκιμής στη γλώσσα του προγράμματος δοκιμών . Αυτό σημαίνει ότι το πρόγραμμα έχει τεθεί μέσα από μια σειρά καταστάσεις "πραγματικής ζωής " για να προσδιορίσετε πώς θα αντιδράσει , ενώ επιτρέπει στους προγραμματιστές να εντοπίσετε λάθη ή λανθασμένη συμπεριφορά . Τα πλαίσια αυτά επιτρέπουν στους προγραμματιστές όχι μόνο να πιάσει τα λάθη στον κώδικα , αλλά και τα λάθη στη λογική , καθώς και .
Εικόνων Λειτουργία
Η
Debugging επιτυγχάνεται συνήθως από τους προγραμματιστές οι ίδιοι , συνήθως κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κωδικοποίησης , προκειμένου να πιάσει κρίσιμα λάθη . Οι δοκιμές Μονάδα συνήθως εκτελούνται σε λειτουργικές μονάδες μετά την βάλει μαζί για να καθορίσει εάν η λογική προγραμματισμού λειτουργεί όπως θα έπρεπε . Υπάρχουν δύο τύποι των δοκιμών μονάδα που εξετάζουν διάφορες πτυχές του κώδικα : Έλεγχος δεδομένων λαμβάνει τα δεδομένα που παρασκευάζονται ή σύνολα δεδομένων , και να τρέχει μέσα στον κώδικα για να καθορίσουν τη συμπεριφορά ? Δοκιμές λέξη προσδιορίζει μια σειρά ενεργειών για να τρέξει το πρόγραμμα για να δοκιμάσει πόσο το λογισμικό αντιδρά σε μια σειρά από ενέργειες του χρήστη σε «πραγματικό χρόνο ».
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα