Ξεκινήστε μαθητές σας χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό λογισμικό υπό την άμεση εποπτεία . Βλέποντας όλα αυτά τα παιδιά είναι ακόμη πιο σημαντικό εάν είναι νεότεροι ή έχουν ελάχιστη εμπειρία στη χρήση της τεχνολογίας . Κατά την πρώτη , οι μαθητές μπορεί να χρειάζονται πολλή βοήθεια, ενώ μεγαλώνουν συνηθίσει να χρησιμοποιούν το πρόγραμμα . 2
Περάστε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του υπολογιστή εργασίας σχετικά με το θέμα που δίνει ο μαθητής σας το μεγαλύτερο πρόβλημα . Για παράδειγμα , εάν μαθησιακές δυσκολίες του παιδιού σας κάνουν την ανάγνωση δύσκολη την κατανόηση , να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη αυτών των δεξιοτήτων . Να είστε βέβαιος να αρχίσει στο χαμηλότερο επίπεδο έτσι ώστε ο μαθητής δεν απογοητευτείτε .
Εικόνων 3
Επιβραβεύστε τους μαθητές σας, επιτρέποντάς τους να περάσουν λίγο χρόνο παίζοντας παιχνίδια με τον υπολογιστή . Οι περισσότεροι εκπαιδευτικό λογισμικό για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και διαθέτει παιχνίδια που είναι χαλαρά σχετίζονται με το μάθημα . Αυτά τα παιχνίδια να αφήσετε τους μαθητές να παίξουν για λίγο χωρίς να αφαιρεθούν από το υλικό πάρα πολύ .
Η
4 Βεβαιωθείτε ότι το λογισμικό δεν κινείται πάρα πολύ γρήγορα για τους μαθητές σας . Ελέγξτε εκθέσεις προόδου του προγράμματος και να ενθαρρύνετε τους μαθητές σας να τελειοποιήσουν κάθε μάθημα πριν προχωρήσουμε στο επόμενο.
5
Κρατήστε ένα αρχείο για το πώς τάξη εκμάθησης αλλαγές των μαθητών με τη χρήση του εκπαιδευτικού λογισμικού . Τα περισσότερα λογισμικό έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει ζωντανή διδασκαλία και όχι να την αντικαταστήσει . Μόλις οι μαθητές είναι άνετα με το υλικό στο λογισμικό , δείτε πόσο καλά μπορούν να συνεργαστούν με τις ίδιες πληροφορίες σε ένα βιβλίο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα