Βιωματική μάθηση συχνά λαμβάνει χώρα στο σχολείο . Ενώ στο σχολείο , ο δάσκαλος μπορεί να χρησιμοποιήσει διαδραστικές μάθησης, αντί των παραδοσιακών μεθόδων , όπως διαλέξεις , να συμμετάσχουν και να συμμετέχουν οι φοιτητές στην εκπαιδευτική διαδικασία . Βιωματική μάθηση περιλαμβάνει τα σχέδια της ομάδας , μικρές ρυθμίσεις της ομάδας και η χρήση των χειρισμών και της τεχνολογίας στη διαδικασία της μάθησης .
Εικόνων Μαθήματα στο σχολείο για Interactive Learning
Η
Όλα τα άτομα μπορούν να χρησιμοποιήσουν διαδραστικά μάθηση . Ωστόσο , ορισμένα μαθήματα προσφέρονται περισσότερο σε ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης . Μέσω της χρήσης των πειραμάτων , συλλογή δεδομένων και συνεργασία με μια ομάδα ή έναν εταίρο , η επιστήμη είναι ένα θέμα που θα παρέχουν στους φοιτητές με μια μεγάλη ευκαιρία για διαδραστική μάθηση . Χρησιμοποιώντας χειρισμών στα μαθηματικά , θα επιτρέψει στους μαθητές να αλληλεπιδρούν με φυσικό τρόπο με τους χειρισμών για την καλύτερη κατανόηση των μαθηματικών εννοιών που διδάσκονται . ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ είναι αντικείμενα όπως εργαλεία , μοντέλα , μπλοκ ή υπολογιστές που χρησιμοποιούνται για να ερευνήσουν τα μαθηματικά έννοιες ή να βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων .
Η Κέντρα Εκμάθησης σε ένα σχολείο Ρύθμιση
Η
κέντρα εκμάθησης στην τάξη παρέχει στους φοιτητές την ευκαιρία για διαδραστική μάθηση . Οι μαθητές συμμετέχουν σε τόσο ανεξάρτητη μάθηση και αυτο-κατευθυνόμενη μάθηση , ενώ συμμετέχουν σε ένα εκπαιδευτικό κέντρο. Κέντρα μάθησης στην τάξη έχουν μια ποικιλία υλικών , δεν περιορίζονται σε ορισμένα θέματα και το κέντρο σε μια συγκεκριμένη έννοια .
Εικόνων Interactive LearningThrough Τεχνολογία
Η
Υπολογιστές , εξαρτήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών και λογισμικού παρέχουν μια εξαιρετική πηγή της διαδραστικής μάθησης . Το λογισμικό που αλληλεπιδρά με το μαθητή και σχόλια το υλικό και τις έννοιες ανάλογα με την ικανότητα του μαθητή παρέχει μια διαδραστική εμπειρία μάθησης για το μαθητή . Οι διαδραστικοί πίνακες κερδίζουν σε δημοτικότητα στην τάξη . Οι διαδραστικούς πίνακες σχεδιαστεί για να συνδέεται με ένα ψηφιακό προβολέα και έναν υπολογιστή. Η εικόνα που εμφανίζεται στην οθόνη του υπολογιστή εμφανίζεται στο διαδραστικό χρήστη whiteboard.The είναι σε θέση να αλληλεπιδράσουν με την εικόνα με το άνοιγμα , τη χρήση και το κλείσιμο των εφαρμογών και προγραμμάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών , γράφοντας ηλεκτρονικά στην οθόνη και τη χρήση του Διαδικτύου . Το Διαδίκτυο χρησιμοποιείται για να παρέχει μια διαδραστική εμπειρία μάθησης για τους μαθητές . Μέσα από τη χρήση των δικτυακών τόπων , οι εκπαιδευτικοί μπορούν να ενσωματώσουν τις διάφορες μορφές των μέσων μαζικής ενημέρωσης και των δραστηριοτήτων στο μάθημα των στόχων τους, δημιουργώντας μια ευχάριστη και εκπαιδευτική διαδραστική εμπειρία μάθησης .
Εικόνων Interactive Παιχνίδια και Παιχνίδια
Η
παιχνίδια και τα παιχνίδια μπορεί να προσφέρει σε ένα παιδί με μια διαδραστική εμπειρία μάθησης . Για να είναι διαδραστικό , το παιδί πρέπει να αλληλεπιδρούν και να μάθουν είτε με το παιχνίδι ή το παιχνίδι . Άλλοι παίκτες μπορούν επίσης να παρέχουν την αλληλεπίδραση και τη μάθηση . Η LeapPad από LeapFrog είναι ένα τέτοιο διαδραστικό σύστημα . Όταν ένα παιδί χρησιμοποιεί το LeapPad , η αλληλεπίδραση είναι μεταξύ του παιδιού και του βιβλίου μέσω της χρήσης ενός ειδικού τύπου πένας. Το παιδί μπορεί να γυρίσει τις σελίδες και να ακούσετε μια ιστορία ή να χρησιμοποιήσετε το στυλό για να το σημείο σε μια λέξη για να ακούσουν προφέρεται ή σημείο σε μια εικόνα για να ακούσετε ένα ηχητικό εφέ .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα