Το αρχείο FXP είναι το αρχείο που έχει δημιουργηθεί από το Flash Catalyst , όταν μπορείτε να αποθηκεύσετε το έργο σας για πρώτη φορά . Όταν εισάγετε εικόνες από άλλα έργα, όπως το Adobe Photoshop , αυτές τις εικόνες και τα κράτη που τους συνδέουν με το να γίνει μέρος του αρχείου FXP . Ο κώδικας που εξάγει Flash Catalyst είναι επίσης ένα μέρος του αρχείου FXP . Αυτό το αρχείο μπορεί επίσης να εισαχθούν και να επεξεργαστεί από την Adobe Flash Builder και Flash Professional.
Εικόνων MXML File
Η Όπως μπορείτε να δημιουργήσετε μια εφαρμογή στο Flash Catalyst , ρυθμίστε τα κράτη και έργα τέχνης εισαγωγής , το πρόγραμμα γράφει και ενημερώσεις κώδικα στο παρασκήνιο. Αυτός ο κωδικός , το αρχείο MXML , είναι το μέσο με το οποίο μπορείτε να μετατρέψετε το έργο τέχνης σας σε διαδραστικές εφαρμογές Flash . MXML είναι μια γλώσσα σήμανσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να σχεδιάσετε διεπαφές χρήστη σε Flash . Επειδή Flash Catalyst κάνει αυτή τη δουλειά για σας , δεν μπορείτε ποτέ να αλληλεπιδρούν με αυτό το αρχείο άμεσα . Όταν δημοσιεύετε έργο Flash Catalyst σας , Flash Catalyst θα χρησιμοποιήσει το αρχείο MXML και να το μετατρέψει σε ένα SWF ή την εφαρμογή AIR . Μπορείτε να δείτε το αρχείο MXML του έργου σας το δείκτη του ποντικιού στη δεξιά πλευρά της διεπαφής Catalyst και κάνοντας κλικ στο βέλος στα δεξιά του σχεδιασμού . Στη συνέχεια , επιλέξτε " Κώδικας " για να δείτε το αρχείο .
Η SWF αρχείου
Η
Το αρχείο SWF είναι ένας από τους τύπους αρχείων που μπορείτε να δώσετε με Flash Catalyst . Μια εφαρμογή SWF είναι μια εφαρμογή Flash που μπορείτε να ανεβάσετε σε έναν διακομιστή Web και να ενσωματώσετε σε HTML . Μεγάλο μέρος του διαδραστικού περιεχομένου που θα τρέξει σε σχετικά με το Διαδίκτυο, είναι πιθανό να είναι flash-based . Όταν δημιουργείτε μια εφαρμογή SWF με Flash Catalyst , το πρόγραμμα θα αναφέρουμε πάντα το αρχείο που προκύπτει SWF " Main.swf . " Μπορείτε να δημιουργήσετε αυτό το αρχείο κάνοντας κλικ στο " Αρχείο" και στη συνέχεια επιλέγοντας το " Δημοσίευση σε SWF /AIR " επιλογή .
Εικόνων Αρχείο AIR
Η
Ο δεύτερος τύπος του αρχείου που θα μπορεί να δημιουργήσει με το Flash Catalyst είναι ένα αρχείο Adobe AIR . Όταν δημοσιεύετε ένα αρχείο AIR , Flash Catalyst χρησιμοποιεί κώδικα MXML του έργου σας για να δημιουργήσετε ένα εκτελέσιμο αίτηση . Στη συνέχεια, μπορείτε να αναπτύξετε το αρχείο AIR σε οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα που υποστηρίζει Flash. Αυτό συμβαίνει επειδή τα αρχεία AIR , σε αντίθεση με τα αρχεία SWF , υπάρχουν στην επιφάνεια εργασίας του χρήστη , και όχι σε ένα διακομιστή Web . Σημειώστε ότι μπορείτε να δημοσιεύσετε έργο FXP σας για AIR και SWF ταυτόχρονα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα