Ανοίξτε το υπολογιστικό φύλλο ή το λογισμικό βάσης δεδομένων οικοδόμησης και να δημιουργήσετε ένα νέο έγγραφο . Τα περισσότερα λογισμικό θα σας επιτρέψει να κάνετε κλικ στο "Αρχείο" και , στη συνέχεια, στη συνέχεια, "Έγγραφο " " Νέα " ή " Βάση δεδομένων ". Ξεκινήστε τη μετονομασία των πέντε πρώτες στήλες για " Επάγγελμα ", " Περιγραφή ", " Απαραίτητα Προσόντα , " " Απαιτούμενο επίπεδο σπουδών » και « Μέσο Εθνικό Μισθός ». Αν το κάνουμε αυτό με το λογισμικό βάσης δεδομένων , τα ονόματα των στηλών θα είναι ένα « νέο πεδίο » ή « αναγνωριστικό ». 2
Συμπληρώστε τις πληροφορίες για κάθε στήλη με όλες τις απαραίτητες σχετικές πληροφορίες του . Αν δεν είστε σίγουροι για τις πληροφορίες που χρειάζεστε , μπορείτε να περάσετε χρόνο ερευνώντας περιγραφές των θέσεων εργασίας από το Internet και να εισάγετε γενικές πληροφορίες σε υπολογιστικό φύλλο ή μια βάση δεδομένων σας .
Εικόνων 3
Ανοίξτε περιβάλλον που έχει επιλεγεί για την ανάπτυξη σας και να δημιουργήσετε ένα νέο έργο . Συνδέστε τη βάση δεδομένων ως μια νέα πηγή δεδομένων για το έργο . Κάθε περιβάλλον για την ανάπτυξη ποικίλλει στις οδηγίες για το πώς να το κάνουμε αυτό . Οι περισσότεροι από τη στιγμή που θα υπάρξει μια «Δεδομένα» επιλογή με ένα " Προσθήκη νέου " να κάνουν κλικ σε . Ακολουθήστε τις οδηγίες στην οθόνη για να ολοκληρώσετε τη σύνδεση του υπολογιστικού φύλλου ή βάσης δεδομένων του έργου . Μια κενή φόρμα θα εμφανιστεί ώστε να μπορείτε να αρχίσετε την εργασία σας .
Η 4
Δημιουργήστε την οθόνη ο χρήστης θα χρησιμοποιήσει για να έχει πρόσβαση στις πληροφορίες . Πολλά περιβάλλοντα για την ανάπτυξη προ -εγκατεστημένα τα εργαλεία και τα εικονίδια μπορείτε να κάνετε κλικ και να σύρετε την φόρμα για να κάνουν αυτό το έργο πιο εύκολο . Αλλάξτε τα ονόματα και την απεικόνιση κειμένου του κάθε στοιχείο που προσθέτετε στη φόρμα . Αυτό γίνεται στην ενότητα "Ιδιότητες" του κάθε στοιχείου που βρέθηκαν , κάνοντας δεξί κλικ πάνω του και επιλέγοντας "Ιδιότητες" από το μενού .
5
Προσθέστε τον απαραίτητο κώδικα για κάθε στοιχείο για να λειτουργήσει σωστά . Κάνοντας διπλό κλικ σε κάθε στοιχείο θα σας μεταφέρει στην οθόνη κωδικοποίησης , όπου μπορείτε να προσθέσετε τον κωδικό από την επέλεξε γλώσσα του προγράμματος σας .
Η 6
Δοκιμή νέου λογισμικού περιγραφή εργασίας σας με τη λειτουργία του νέου προγράμματος . Μερικά περιβάλλοντα για την ανάπτυξη θα έχει μια " Debug " ή " Run" επιλογή για να διαλέξετε . Όταν το λογισμικό περιγραφή εργασίας ανοίγει σε ξεχωριστό παράθυρο , κάντε κλικ σε κάθε αντικείμενο για να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί . Εξετάσει προσεκτικά πώς οι πληροφορίες από την περιγραφή των καθηκόντων είδος και την απεικόνιση . Αν κάποιο από τα στοιχεία που δεν λειτουργούν σωστά , να σταματήσει τη λειτουργία του προγράμματος κάνοντας κλικ στο " Χ " στην επάνω δεξιά γωνία του παραθύρου και να διορθώσετε τυχόν λάθη που βρίσκετε στον κώδικά σας . Εκτελέστε ξανά το πρόγραμμα και να δοκιμάσει το λογισμικό περιγραφή της θέσης εργασίας , μέχρι να λειτουργεί σωστά .
Η 7
Αποθηκεύστε και κλείστε την εργασία σας στο περιβάλλον του έργου , όταν ολοκληρώσετε την εργασία σας για το έργο . Μπορείτε να επιστρέψετε σε αυτό αργότερα αν χρειαστεί .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα