1 Δημιουργήστε ένα νέο έργο Λόγος με την προεπιλεγμένη μίξερ . Δημιουργήστε ένα BV512 Vocoder και ένας παίκτης βρόχου Δρ Rex κάνοντας κλικ στο εργαλείο παράθυρο . Κάθε μέσο στη συλλογή λόγο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα σήμα διαμορφωτή. Το σήμα του διαμορφωτή είναι αυτό που διαμορφώνει τη βάση του τόνου ή φέρον σήμα , και θα προσφέρει τα περισσότερα από το χαρακτήρα του ήχου . 2
Τοποθετήστε ένα φωνητικό θηλιά στο Δρ Rex παίκτη κάνοντας κλικ στο φάκελο δίπλα στο όνομα patch. Ορίστε ένα βρόχο τεσσάρων bar στο παράθυρο του χρόνου - line χρησιμοποιώντας το L και R δείκτες , και γεμίστε το με το Rex βρόχους κάνοντας κλικ στο κουμπί " να παρακολουθείτε " . Δημιουργήστε ένα synthesizer Αφαιρέτη κάνοντας διπλό κλικ στο εικονίδιο του στο εργαλείο παράθυρο . Και πάλι , κανένα από τα synthesizers με έξοδο ήχου είναι κατάλληλες για να λειτουργήσει ως ένα σήμα φορέα.
Εικόνων 3
Πατήστε το πλήκτρο Tab για να αναστρέψετε το ράφι , εκθέτοντας τις συνδέσεις στο πίσω μέρος των μονάδων . Αποσυνδέστε τις τρέχουσες συνδέσεις σύροντας τα καλώδια μακριά από τις υποδοχές . Συνδέστε την αριστερή έξοδο της Δρ Rex παίκτη στην είσοδο του διαμορφωτή στο vocoder . Συνδέστε το κύριο έξοδο ήχου του Subtractor στην αριστερή είσοδος φορέα στο vocoder . Συνδέστε το Vocoder αριστερά και δεξιά έξοδο σε ένα ζευγάρι των εισροών καναλιού στο μίξερ .
Η
4 Πατήστε το πλήκτρο Tab για να αναστρέψετε το ράφι προς τα εμπρός και πάλι . Πατήστε το πλήκτρο διαστήματος για να παίξει το βρόχο rex και τα μπαρ στο πάνω μέρος του παραθύρου του Vocoder θα αρχίσει να κινείται . Δημιουργήστε μια περιοχή MIDI στο χρόνο - γραμμή δίπλα στην Subtractor , κάνοντας κλικ και σύροντας με το εργαλείο πένας . Κάντε διπλό κλικ στην περιοχή και να τεθεί μια σειρά από μακρά νότες MIDI . Προσπαθήστε να δημιουργήσετε ένα μοτίβο μελωδία που δεν έχει κανένα σιωπές σε όλο το βρόχο 4 bar . Η έξοδος Αφαιρέτη θα διαμορφωθεί και διαμορφώνονται από τις συχνότητες στη φωνητική δείγμα , δημιουργώντας το γνωστό " ρομποτική " ήχο .
5
Τα ρυθμιστικά στο κάτω παράθυρο vocoder μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να τελειοποιήσουν τις επιπτώσεις της το σήμα διαμορφωτή στον φορέα . Η γραμμή στην αριστερή πλευρά μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να αλλάξετε τον αριθμό των ζωνών συχνοτήτων , αυξάνοντας ή μειώνοντας την ακρίβεια της διαφοροποίησης να δημιουργήσετε διάφορα εφέ .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα