Για να αναγνωρίσει το κομμάτι της μουσικής , το λογισμικό πρέπει να συλλάβει ένα απόσπασμα από αυτό . Συνήθως όχι περισσότερο από 15 έως 20 δευτερόλεπτα που απαιτείται για να κάνουν έναν αγώνα . Εφαρμογές συμβουλεύουν κρατώντας τη συσκευή σας σε ένα ηχείο για να λάβει ένα δείγμα . Επειδή ο αλγόριθμος ανάλυσης χρησιμοποιεί τις μικρές λεπτομέρειες του τραγουδιού για να το διαφοροποιήσει από παρόμοια συστήματα , χρειάζεται όσο το δυνατόν περισσότερη σαφήνεια .
Εικόνων δακτυλικών αποτυπωμάτων
Η
Το κλιπ του ηχογραφημένη ήχος μετατρέπεται χρησιμοποιώντας ένα μαθηματικό αλγόριθμο που παρακολουθεί την ένταση του ήχου , όπως εξελίσσεται με τον καιρό . Αυτό παράγει ένα γράφημα που παρουσιάζει την δυναμική του δείγματος ήχου. Χαράσσει την αναλογία ησυχία τους ήχους σε δυνατούς αυτά, καθώς και η σειρά με την οποία εμφανίζονται .
Η μετάδοση και Ανάλυση
Η
Η γραφική παράσταση κλιπ ήχου σας είναι απλοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότερο , μερικές φορές χρησιμοποιώντας ένα μαθηματικό στενογραφίας για να αντιπροσωπεύουν μια επιλογή των στοιχείων εντός του δείγματος. Στη συνέχεια, αποστέλλεται στους κατασκευαστές της αίτησης που πρέπει να συγκριθούν με τις βάσεις δεδομένων τους ηχογραφημένα τραγούδια . Οι προγραμματιστές εφαρμογών έχουν ήδη αναλύονται ως πολλά τραγούδια όσο το δυνατόν . Η δημοφιλής εφαρμογή αναγνώρισης μουσικής " Shazam " λέγεται για να έχει μια βάση δεδομένων με πάνω από 8 εκατομμύρια κομμάτια που αναλύθηκαν .
Εικόνων Ανάκτηση και επιστροφή
Η
Τα δεδομένα που καταγράφονται από το κλιπ ήχου σας χρησιμοποιείται για να εκτελέσει μια αναζήτηση στη βάση δεδομένων της εταιρείας για οποιαδήποτε τραγούδια που ταιριάζουν με το πρότυπο της δυναμικής ακουστεί στο clip του τραγουδιού σας . Όταν ένα κατάλληλο αγώνα βρίσκεται , το τραγούδι πληροφορίες , όπως ο τίτλος , καλλιτέχνης , το έτος και το όνομα άλμπουμ , στέλνεται πίσω στη συσκευή σας μέσω του Internet .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα