1 Ανοίξτε το πρόγραμμα ψυχαγωγίας σας , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "Άνοιγμα" το σημείο της μενού του προγράμματος "Αρχείο" . Πλοηγηθείτε και επιλέξτε για να ανοίξετε το αρχείο του υφιστάμενου χαρακτήρα . Θα προσθέσετε ένα σκελετό με το χαρακτήρα, έτσι μπορείτε να το εμψυχώσει . 2
Κάντε κλικ στο "Bone " αντικείμενο από το " Ισοπαλία" ή "Δημιουργία " στο μενού του προγράμματος σας . Στο παράθυρο που εμφανίζει την μπροστινή όψη του χαρακτήρα , κάντε κλικ στο κέντρο του κορμού του χαρακτήρα , στη συνέχεια, σύρετε προς τα κάτω για να αναπτυχθεί μια σπονδυλική στήλη για το χαρακτήρα .
Εικόνων 3
Κάντε κλικ στο παράθυρο που εμφανίζει την αριστερή ή τη δεξιά πλευρά του χαρακτήρα , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο οστό που μόλις δημιουργήσατε . Σύρετε το οστό για να τον τοποθετήσετε στο κέντρο του κορμού , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κορμό για να το επιλέξετε .
Η
4 Κάντε κλικ στο " Τροποποίησης " τίτλο του μενού , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "Skin " τροποποιητή , το οποίο συνδέει τα οστά στο πλέγμα χαρακτήρα . Η δράση αυτή επιτρέπει τα οστά να παραμορφωθεί ( δηλαδή , κίνηση και περιστροφή ) τμήματα του χαρακτήρα .
5
Κάντε κλικ στο κουμπί στον πίνακα παραμέτρων της τροποποίησης του δέρματος που σας επιτρέπει να επιλέξετε ποια οστά να συνδέσει με το χαρακτήρα των ματιών . Αυτό το κουμπί είναι συνήθως φέρει την ένδειξη " Προσθήκη οστών» ή παρόμοια ετικέτα .
Η
6 Κάντε κλικ στο οστό της σπονδυλικής στήλης που δημιουργήσατε στο βήμα 2 . Το οστό είναι πλέον συνδεδεμένη με τον κορμό του χαρακτήρα .
Η
7 Κάντε κλικ στο οστό της σπονδυλικής στήλης για να την επιλέξετε και, στη συνέχεια σύρετε για να περιστρέψετε ή να μετακινήσετε το κόκαλο .
8
Κάντε κλικ προγράμματός σας εργαλείο για τη δημιουργία keyframes , τα οποία επιλέγονται πλαίσια μιας σειράς κινουμένων σχεδίων .
Η 9
Μετακινήστε τον δείκτη που αναφέρει το τρέχον καρέ της κινούμενης εικόνας από 50 έως 100 καρέ . Μετακινήστε το οστό της σπονδυλικής στήλης και πάλι , όπως κάνατε στο βήμα 7 και, στη συνέχεια καταγράφουν άλλο ένα keyframe .
Η
10 Επαναλάβετε το βήμα 9 αρκετές φορές , έως ότου έχετε μεταξύ τριών και πέντε keyframes .
11
Πατήστε το πλήκτρο "Play" κάτω από το μενού " animation" για την αναπαραγωγή της κινούμενης εικόνας . Μόνο ο χαρακτήρας , όχι το οστό , θα εμφανιστεί στο animation .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα