λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Λογισμικό προστασίας από ιούς

Πώς να σχεδιάσει ένα πρόγραμμα που Μοντέλα συμπεριφορά ενός σκουληκιού

Η έρευνα είναι συνεχώς σε εξέλιξη να παρέχουν αντίμετρα κατά Worms λογισμικού . Τα σκουλήκια είναι ένα ιδιαίτερο είδος του ιού ή malware μολύνει τα συστήματα υπολογιστών και δικτύων . Μπορούν να παραμείνει αδιάγνωστη για μήνες, αν δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα . Οι εταιρείες συχνά γράφουν προσομοιώσεις επιθέσεων τύπου worm , έτσι ώστε να μπορεί να αναλύσει τη συμπεριφορά τους . Σκουλήκια μπορεί να προσομοιωθεί με τη χρήση κατάλληλων αλγορίθμων σχεδιαστεί για να πολλαπλασιάζονται μόνα τους με διαφορετικούς τρόπους . Με την προσομοίωση της συμπεριφοράς σκουλήκι είναι δυνατό να εξετάσουν τις διαφορετικές προσεγγίσεις για τη δημιουργία αντίμετρα εναντίον τους . Οδηγίες
Η 1

Επιλέξτε την κατάλληλη γλώσσα προγραμματισμού για τη δημιουργία της προσομοίωσης . Εάν η προσομοίωση είναι να τρέξει σε διαφορετικές πλατφόρμες , θα ήταν σκόπιμο να επιλέξετε μια γλώσσα όπως η Java , καθώς μπορεί να λειτουργήσει σε διαφορετικές πλατφόρμες . Μια αντικειμενοστραφή γλώσσα είναι προτιμότερο ως ένα τυπικό πρόγραμμα σκουλήκι τρέχει πολλά αντίγραφα του εαυτού του . Μια αντικειμενοστραφή γλώσσα είναι ιδανική, καθώς επιτρέπει σε κάθε περίπτωση από ένα σκουλήκι να εκπροσωπούνται ως ένα αντικείμενο . 2

Σχεδιάστε ένα πλαίσιο προσομοίωσης . Αυτή είναι μια αναπαράσταση του πραγματικού δικτύου η προσομοίωση θα λειτουργήσει εντός . Μπορεί να είναι οποιοδήποτε είδος του δικτύου που θέλετε , αλλά είναι μάλλον καλύτερο να δημιουργηθεί ένα δίκτυο χρησιμοποιώντας λογισμικό εικονικών μηχανών, όπως " Virtual Box " ( βλ. Πόρων ) για τους σκοπούς της δοκιμής . Όπου είναι δυνατόν , προσπαθήστε να σχεδιάσετε ένα δίκτυο που βασίζεται σε μια πραγματική ρύθμιση κόσμο .
Εικόνων 3

Δημιουργήστε μια σειρά κρατών, η οποία αντιπροσωπεύει τα μεμονωμένα κράτη κόμβο ( το τελικό σημείο σε ένα δίκτυο , όπως ένα τερματικό ) σαν το σκουλήκι κινείται γύρω κατά την προσομοίωση. Κάθε κατάσταση αντιστοιχεί σε πώς ένα άτομο κόμβος επηρεάζεται από την παρουσία ενός σκουληκιού . Παράδειγμα κράτη θα μπορούσαν να είναι " not_vulnerable " ( κόμβος δεν επηρεάζονται ) , « ευάλωτες» ( κόμβος ευαίσθητα στην επίθεση ) , και " μολυσμένο " ( κόμβος επιτέθηκαν και επηρεάζονται από το σκουλήκι ) .
Η 4

Παροχή στατιστικών στοιχείων με βάση ποια είναι τα αποτελέσματα της προσομοίωσης και γραφική παράσταση των αποτελεσμάτων . Αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν αργότερα για περαιτέρω ανάλυση .
5

Scale τα αποτελέσματα με βάση το μέγεθος του δικτύου της δοκιμής . Η προσομοίωση θα είναι τόσο αξιόπιστες μόνο η κλίμακα του πραγματικού δικτύου πρόκειται να αναπαραχθούν. Ως εκ τούτου, τα αποτελέσματα θα πρέπει να βασίζεται στην μειωμένη έκδοση . Για παράδειγμα , εάν η προσομοίωση βασίζεται μόνο σε 10 % του συνολικού μεγέθους ενός πραγματικού δικτύου , τότε η προσομοίωση πρέπει να ταξινομηθούν σε αυτούς τους όρους και μόνο. ​​
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα