Open Maya . Για αυτό το παράδειγμα , θα πραγματοποιηθεί μια « πρωτόγονη » στη σκηνή σύροντας μια σφαίρα σε αυτό . 2
Μεταβείτε στο μενού για τα μαλλιά , και κάντε κλικ στο "Δημιουργία τρίχες . " Στο πλαίσιο διαλόγου που εμφανίζεται , προσαρμόστε τις ρυθμίσεις . Ρυθμίστε το "Έξοδος " για να " Paint Effects. " Διαφορετικά, προχωρήστε με τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις .
Εικόνων 3
Πηγαίνετε στο "Συστήματα μαλλιών σχήμα κόμβου ", και να αυξήσει την « τρίχες ανά συστάδα " χρησιμοποιώντας το slider της , μέχρι να σας αρέσει η πυκνότητα . Να θυμάστε ότι όσο περισσότερο τα μαλλιά μπορείτε να προσθέσετε , τόσο μεγαλύτερη είναι η πίεση στην μνήμη του υπολογιστή σας .
Η
4 Ρυθμίστε το " Sub - Τομείς» με τη χρήση slider της , έως ότου η τρίχα δεν είναι πλέον ακανόνιστα , αλλά είναι αντίθετα και η ομαλή ροή .
5
Ρυθμίστε το « Αραίωση » χρησιμοποιώντας ρυθμιστικό της . Αυτό θα αλλάξει τις άκρες των μαλλιών μάζες , έτσι ώστε να μην καταλήγουν όλα στο ίδιο σημείο , πράγμα που θα φανεί αφύσικο . Τώρα κάντε κλικ στο " Play" κάτω στο κάτω μέρος για να δείτε τα μαλλιά σας να πέφτουν φυσικά στη θέση του .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα