λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να εμψυχώσει αντικείμενα Μετά Διαδρομές σε 3ds Max

3ds Max είναι μια εξαιρετική εφαρμογή 3D animation που αναπτύχθηκε από την Autodesk . Έχει χρησιμοποιηθεί για να δημιουργήσει γεωμετρία , ειδικά εφέ και κινούμενα ακολουθίες για μια σειρά από ταινίες μεγάλου μήκους . Ένα εάν τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του είναι ότι σας επιτρέπει να κάνετε τα αντικείμενα που ακολουθούν 3D μονοπάτια . Αυτό σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πλανήτες που ακολουθούν ελλειπτικές τροχιές γύρω από τον ήλιο , τα αυτοκίνητα που ακολουθούν τους δρόμους και τα ρόλερ κόστερ που ακολουθούν κομμάτια . Οδηγίες
Η 1

Δημιουργήστε το αντικείμενο που θέλετε να προσθέσετε κίνηση χρησιμοποιώντας τα εργαλεία για την " Δημιουργία " και " Τροποποίηση " πάνελ εντολών . Εάν δημιουργήσετε πολλαπλά αντικείμενα , όπως ένα μηχανικό σύνολο ή ένα πολυ- συστατικό χαρακτήρα , να τους ακολουθήσετε το μονοπάτι με τον ίδιο τρόπο όπως ένα αντικείμενο με τη μετατροπή τους σε « Ομάδα ». Επιλέξτε τα αντικείμενα και , από το «Μενού Group, " επιλέξτε " Ομάδα ". Δώστε τους ένα όνομα . 2

Επιλέξτε την καρτέλα " Δημιουργία " , τότε το εικονίδιο " Σχήματα " , τότε "Line ". Κάντε κλικ σε μια σειρά από σημεία για να καθορίσετε τη διαδρομή που θέλετε το αντικείμενο να ακολουθήσει . Επιλέξτε το "Αλλαγή" καρτέλα, επιλέξτε το " Edit Spline " τροποποιητή , στη συνέχεια, επιλέξτε " Vertex . " Μετακινήστε τις κορυφές της γραμμής για να ρυθμίσετε το σχήμα της διαδρομής , όπως απαιτείται .
Εικόνων 3

Επιλέξτε την καρτέλα «Ιεραρχία» για το "Command " πάνελ. Επιλέξτε το κουμπί " άξονα" . Επιλέξτε και να μετακινήσετε το σημείο περιστροφής του αντικειμένου στη θέση όπου θέλετε το αντικείμενο να αγγίξει τη διαδρομή . Για παράδειγμα, σε ένα τρενάκι του λούνα παρκ καλάθι , τοποθετήστε το σημείο περιστροφής στο κάτω μέρος του καροτσιού .
Η

4 Κάντε κλικ στο εικονίδιο "Time Configuration" που βρίσκεται στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης . Καθορίστε τον αριθμό των καρέ που θέλετε σε κινούμενα σχέδια σας . Επιλέξτε το " OK " για να βγείτε από αυτό το παράθυρο .
5

Επιλέξτε την καρτέλα " Motion" . Κάντε κλικ στο εικονίδιο " Εκχώρηση Controller " . Επιλέξτε " Path Περιορισμών . " Κάντε κλικ στο κουμπί " Διαλέξτε το δρόμο " και κάντε κλικ στο δρόμο που δημιουργήσατε με τη γραμμή . Εάν κάνετε κλικ στο εικονίδιο "Play Animation » , θα δείτε το αντικείμενο σας ακολουθήστε την καθορισμένη διαδρομή .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα