Όταν δημιουργείτε ή εισαγάγετε ένα αντικείμενο που θέλετε να χρησιμοποιήσετε ως αντικείμενο πανί στην προσομοίωση , βεβαιωθείτε ότι έχει αρκετά πολύγωνα για να δημιουργήσετε μια ρεαλιστική προσομοίωση . Αν όχι , η προσομοίωση θα αποτύχει να διπλώσει σωστά . Υπάρχουν δύο θέματα που θα πρέπει να αποφασίσουν με το πανί αντικειμένου : ποια μέρη του αντικειμένου που πρόκειται να παραμείνει στη θέση του και να μην επηρεάζεται από τις δυναμικές δυνάμεις όπως η βαρύτητα και τα τμήματα που θα επηρεαστούν . Στην περιοχή " πανί Dynamics " , επιλέξτε κάποια σημεία που θέλετε να κάνετε ανεπηρέαστη , και κάντε κλικ στο "S " προς τα κάτω στο κάτω μέρος για να κάνει μια " επιλογή Set . " Ονομάστε το νέο σύνολο ( για παράδειγμα , " κολάρο" ) .
Εικόνων Ρύθμιση του πανί Προσομοίωση
Η
Πατήστε το πλήκτρο " P " για να εμφανιστεί το πλαίσιο διαλόγου Ιδιότητες για το αντικείμενο . Κάντε κλικ στο " Δυναμική " για να προσθέσετε τη δυναμική πανί με το αντικείμενο . Κάντε διπλό κλικ για να εμφανίσετε επιλογές . Σύμφωνα με τη Σταθερή ρύθμιση , κάντε κλικ στο " Επιλογή Set" κάνατε προηγουμένως ( " κολάρο" ) . Κάτω από αυτό είναι διάφορες παραμέτρους, όπως το "βάρος ", " άνοιξη " και " ταχύτητα " που θα πρέπει να προσαρμόσει πολλές φορές για το συγκεκριμένο αντικείμενο και το αποτέλεσμα που θέλετε .
Κάντε κλικ στην " Συγκρούσεις καρτέλα " και να ορίσετε τα αντικείμενα που θέλετε το ύφασμα να συγκρούονται (που σημαίνει ότι σταματά όταν τα χτυπά ) . Τώρα κάντε κλικ στην καρτέλα " Etc " , προσθέστε τη βαρύτητα και επιλέξτε μια προκαθορισμένη ρύθμιση . Επιστρέψτε στην πρώτη καρτέλα και να ρυθμίσετε το " Sub - διαίρεση " , προκειμένου να " Τελευταία ".
Η Ρύθμιση του Timeline
Η
Τέλος, πηγαίνετε με το χρονοδιάγραμμα και να αλλάξετε το " End" σημείο προσομοίωσης για " -200 " , ώστε να μπορέσει να κρέμεται . Πατήστε "Υπολογισμό " και LightWave θα εκτελέσει την προσομοίωση. Ανάλογα με το μήκος του animation και του υπολογιστή σας , αυτό μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα