λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Maya χαρακτήρων Modeling Tutorial

Maya της Autodesk είναι ένα ισχυρό εργαλείο 3D animation που χρησιμοποιείται από επαγγελματίες και χομπίστες να δημιουργήσουν λεπτομερείς 3D μοντέλα και σκηνές . Μάγια έχει χρησιμοποιηθεί σε ταινίες μεγάλου μήκους όπως η DreamWorks " τέρατα εναντίον αλλοδαπών », και best-seller παιχνίδια , συμπεριλαμβανομένων Insomniac Games " Resistance : . Fall of Man " Με τη χρήση Μάγια , μπορείτε να δημιουργήσετε γρήγορα υψηλής ποιότητας μοντέλα χαρακτήρων , βασιζόμενη σε λίγα εύκολα να εφαρμοστεί τεχνικές μοντελοποίησης . Υλικό αναφοράς
Η

Προτού ξεκινήσετε τη δημιουργία το μοντέλο του χαρακτήρα σας στο Maya , θα πρέπει να αρπάξει όσο υλικό αναφοράς στο θέμα σας όσο το δυνατόν . Σε περίπτωση που εργάζονται από ένα πραγματικό πρόσωπο , βίντεο από το 360 μοίρες γύρω από το θέμα σας θα σας βοηθήσει να κάνετε μια ολοκληρωμένη και ακριβή αναπαραγωγή όσο το δυνατόν . Αν το βίντεο δεν είναι διαθέσιμο , να πάρει φωτογραφίες από το θέμα σας , που περιέχει μια εμπρόσθια όψη , οι δύο πλευρές , πίσω όψη , όψη τριών τετάρτων και οι δύο ένα πλήρες σώμα και το κεφάλι -shot . Πάρτε φωτογραφίες του θέματός σας δείχνουν διαφορετικές εκφράσεις του προσώπου , καθώς και. Οι πιο ποικίλει λήψεις σας , τόσο καλύτερα θα είναι σε θέση να διαμορφώσει και αργότερα εμψυχώσει το θέμα σας . Αν ο χαρακτήρας σας δεν βασίζεται σε ένα θέμα πραγματικής ζωής , θα πρέπει να αντλήσει από τις διάφορες αναφορές στα δελτία απαραίτητη πριν από την έναρξη της διαδικασίας μοντελοποίησης .
Εικόνων Βασικές Μοντελοποίηση χαρακτήρων
Η

Σάρωση σε υλικό αναφοράς σας και , στη συνέχεια, εισαγάγετε τις διάφορες εικόνες σε Maya για καθοδήγηση στη δημιουργία του μοντέλου σας . Θα ήθελα να ξεκινήσω κάνοντας μια πρόχειρη μετάφραση του σώματος του μοντέλου σας με βάση τις σαρώσεις . Δημιουργία κυλίνδρους να αντιστοιχούν στα τμήματα του σώματος για να πάρει την κατάλληλη κλίμακα για τον χαρακτήρα σας . Χρησιμοποιήστε ένα κύλινδρο για τον κορμό , άλλο για το πόδι , κλπ. Το μόνο που χρειάζεται να διαμορφώσει μια ενιαία πλευρά , όπως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία καθρέφτη Μάγια να αναπαραγάγει τα μέρη του σώματος για την αντίπαλη πλευρά . Χωρίστε τον κύλινδρο του κορμού στο μισό για να πάρετε μια σωστή αντιστοίχιση.

Κλίμακα και ρυθμίστε τις φιάλες που χρησιμοποιούν το σημείο με βάση το σύστημα κορυφές των Μάγια για να ρυθμίσετε τις φιάλες με το γενικό σχήμα και μετρητές του σώματος του χαρακτήρα . Όταν τελειώσετε , θα πρέπει να έχετε ένα πλέγμα δικτύου στυλ του μισού σώματος του χαρακτήρα σας μείον το κεφάλι , τα πόδια και το χέρι . Συμμετοχή των κυλίνδρων του σώματος και το τσίμπημα το σώμα μέχρι να έχετε ένα βασικό μοντέλο των ματιών . Προσθέστε ένα χέρι και ένα πόδι από την εξώθησή τους από το πόδι του χαρακτήρα σας και το χέρι και στη συνέχεια να αντικατοπτρίζει την εικόνα σας .

Προσθήκη στο λαιμό και το κεφάλι να τελειώσει τραχιά μοντέλο σας , χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο όπως το σώμα . Αντί ο κύλινδρος για το κεφάλι , θα πρέπει να ξεκινήσετε με ένα κύβο . Προσαρμόστε τις κορυφές όπως απαιτείται για να συμμορφώνεται με το σχήμα της κεφαλής του γενικού χαρακτήρα . Μετά κολλάτε το λαιμό και το κεφάλι μέρη στο σώμα , βασικό μοντέλο του χαρακτήρα σας γίνεται .

Η Προηγμένα μοντέλα χαρακτήρων
Η

Μετά τη δημιουργία βασικό σχήμα μοντέλο του χαρακτήρα σας , ενώ το υπόλοιπο είναι όλα σχετικά με την προσθήκη στοιχείων . Χρησιμοποιώντας ένα βιβλίο ανατομίας ως σημείο αναφοράς , προσθέστε τον ορισμό των μυών στο χαρακτήρα σας , δίνοντας μια πιο φυσική εμφάνιση . Για επιπλέον λεπτομέρειες στο πρόσωπο , από την εισαγωγή ενός προσώπου από εικόνες αναφοράς σας και τη διάσπαση των πολυγώνων πρόσωπο του μοντέλου σας , αλλάζοντας τις κορυφές μέχρι να κερδίσει τις λεπτομέρειες που θέλετε . Όπως και με το σώμα , μετά από μυϊκή πρότυπα δίνει το χαρακτήρα σας ένα φυσικό βλέμμα .

Για λεπτομέρεια πλευρά, αρχίζουν με τη μοντελοποίηση ενός δακτύλου . Πάρτε ένα μόνο δάχτυλο σωστή και μπορείτε να αντιγράψετε και να επικολλήσετε να προσαρμοστούν για τα άλλα δάχτυλα και τον αντίχειρα . Οι περισσότερες λεπτομέρειες βάζετε στο μοντέλο , η πιο ρεαλιστική θα δούμε αν αργότερα αποφασίσετε να υφή ή το εμψυχώσει .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα