λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Ποιος ανακάλυψε 3D Animation

; Δεν υπάρχει ένα πρόσωπο που είναι υπεύθυνο για τη δημιουργία 3 - D animation . Αντ 'αυτού , είναι το αποτέλεσμα από την κατάληξη των διαφόρων φορέων καινοτομίας και των τεχνολογικών εξελίξεων . Έλευση του Computer Art
Η

Πρόωρη γραφικά υπολογιστών ήταν ογκώδη και δύσκολο να παραχθούν . Οι χρήστες έπρεπε να δημιουργήσει τον υπολογιστή τέχνη τους με την εισαγωγή πολύπλοκες μαθηματικές εξισώσεις και τις συντεταγμένες . Δημιουργία Ivan Sutherland του λογισμικού Sketchpad το 1961 προκάλεσε γραφικών του υπολογιστή να απογειωθεί . Το πρόγραμμά του επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν ένα ελαφρύ στυλό για να επιστήσει πραγματικά τις εικόνες για έναν υπολογιστή για την αναπαραγωγή . Το λογισμικό αυτό έγινε η έμπνευση για ένα μεγάλο μέρος του υπολογιστή λογισμικό γραφικών που χρησιμοποιούνται σήμερα .
Εικόνων Παγκόσμιας Goes Digital
Η

Όταν ο Thomas Knoll δημιούργησε και κυκλοφόρησε το Adobe Photoshop , το 1988 , το εννοούσε να είναι ένα απλό πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας . Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ενενήντα , πολλά περιοδικά , διαφημιστικές εταιρείες και κινηματογραφικά στούντιο χρησιμοποιούσαν το Photoshop και το πρόγραμμα αδελφή του Illustrator να δημιουργήσει τις εικόνες τους μαζική αγορά .

Η Disney Goes Digital
Η

Disney Feature animation κυβερνούσαν τον κόσμο animation 2 - D από τα τέλη της δεκαετίας του 1930 , και ήταν ισχυρότερη από ποτέ κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ογδόντα . Κατά τη διάρκεια αυτό που ήταν γνωστό ως Disney Αναγέννηση , εμψυχωτές αναζήτησαν νέους τρόπους για να κάνουν τις ταινίες τους να ξεχωρίζουν . Άρχισαν εμψύχωση πιο λεπτομερή στοιχεία , όπως η αίθουσα χορού κατά τη διάρκεια του χορού σκηνή στο " Η Πεντάμορφη και το Τέρας » και το χαλί του «Αλαντίν », χρησιμοποιώντας 2 - D animation λογισμικό του υπολογιστή .
Εικόνων Ολόκληρη Digital Ταινίες

Στελέχη της Disney έψαξε για το κόστος και το χρόνο κοπής τεχνικές για να μετατρέψει περισσότερα από εξαιρετικά κερδοφόρες ταινίες τους ετησίως . Μια εταιρεία που είναι γνωστή ως Ομάδα Graphics εισήγαγε ένα σύστημα υπολογιστή που επέτρεψε εμψυχωτές για την αυτοματοποίηση των επίπονη μελάνι και το χρωματισμό μέρη της διαδικασίας . Με την κυκλοφορία του " Pocahantas ", το 1995 , Disney έγινε η πρώτη στούντιο κινουμένων σχεδίων για να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη διαδικασία υπολογιστών για μια ολόκληρη ταινία .
Εικόνων Pixar
Η

Τζον Λάσετερ , ένας εργαζόμενος στον Όμιλο Graphics , δημιούργησε 3 - D animation μικρού μήκους για να βοηθήσει να πωλούν τα προϊόντα τους . Αυτές οι ταινίες μικρού μήκους που έχει αποκτηθεί τόσο πολύ την προσοχή ότι η Disney και η ομάδα Graphics ( μετονομάστηκε σε Pixar ) συνεργάστηκαν για να κυκλοφορήσει το " Toy Story ", το 1995 . Η ταινία ήταν μια επιτυχία και αποδείχθηκε να κοστίζουν λιγότερο και να πάρει λιγότερο χρόνο από ό, τι παράγει 2 - D ταινίες κινουμένων σχεδίων . Μεταγενέστερες κυκλοφορίες ταινιών της Pixar , και των άλλων στούντιο κινουμένων σχεδίων , αποδείχθηκε ότι η 3- D θα είναι το μέλλον του animation .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα