λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να Περάστε μια ταινία Flash

Σήμερα , υπάρχουν δεκάδες ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν το Flash animations σε όλες σχεδόν τις πτυχές του σχεδιασμού τους . Δεδομένου ότι το περιεχόμενο είναι ακόμα βασιλιάς , είναι σημαντικό ότι οι χρήστες λαμβάνουν στο κρέας του δικτυακού τόπου όσο το δυνατόν γρηγορότερα . Ταυτόχρονα , πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία μεταξύ του σχεδιασμού και τη λειτουργικότητα της ιστοσελίδας εκεί . Κατά τη χρήση του Flash , είναι δυνατόν να δώσει στους επισκέπτες τη δυνατότητα παρακάμπτοντας intros Flash ταινία και να πάρει κατ 'ευθείαν στην ιστοσελίδα . Με μόνο λίγες γραμμές κώδικα σε ActionScript , κάποιος μπορεί εύκολα να παραλείψετε μια ταινία flash . Οδηγίες
Η 1

Φωτιά μέχρι την εφαρμογή Flash σας και εισαγάγετε την αναγκαία έργα τέχνης . Εναλλακτικά , να δημιουργήσετε το δικό σας Flash animation από το μηδέν ( βλ. Πόρων για πληροφορίες σχετικά με το πώς να το πράξει ) . 2

Τοποθετήστε ένα νέο στρώμα και το όνομα " Δράσεις ".
Η
3

Κάντε κλικ στο πλαίσιο 1 του " Ενέργειες " στρώμα και πατήστε το πλήκτρο F9 για να ανοίξει το " Ενέργειες " πάνελ.
Η 4

Δημιουργήστε μια μεταβλητή που ονομάζεται "έτσι" και να επικαλούνται την " getLocal ( ) « μέθοδος της « SharedObject " κατηγορία ως εξής :

var έτσι : SharedObject = SharedObject.getLocal ( " eHowBanner ")?

Η " SharedObject " παράδειγμα σημαίνει ότι αυτή η μεταβλητή δεν μπορεί να ρυθμιστεί σε κάποια άλλη μεταβλητή αντικείμενο, όπως έναν αριθμό ή ένα string.
5

Δημιουργία " if" για να καθορίσει τι πρέπει να κάνετε αν ο χρήστης έχει επισκεφθεί στο παρελθόν. Ο κωδικός είναι :

Αν ( so.data.alreadyvisited == true ) { gotoAndStop ( 100 ) ? }

Η " alreadyvisited " ακίνητο ελέγχεται αν ο επισκέπτης έχει πάει εκεί πριν . Αν είναι αλήθεια , η ταινία Flash παραλείπει να πλαισιώσει 100 , διαφορετικά η κίνηση απλά ξεδιπλώνεται από την αρχή
Η 6

Εισάγετε τον κωδικό παρακάμπτοντας ως εξής : .

Var έτσι : SharedObject = SharedObject.getLocal ( " eHowBanner ")? αν ( so.data.alreadyvisited == true ) { gotoAndStop ( 100 ) ? }

ο κωδικός αυτός επιτρέπει το banner για να παίξει μέσα κατά τη διάρκεια της πρώτης προβολής , αλλά παραλείψτε σε μεταγενέστερες προβολές .
Η

7 Σύρετε το playhead να πλαισιώσει 100 και ένα καινούργιο keyframe στο " Ενέργειες " στρώμα .
8

Επιλέξτε το νέο keyframe και πιέστε το πλήκτρο F9 .
Τετάρτη 9

Προσθέστε τον κώδικα :

Διακοπή ( ) ?

Αυτό σταματά την ταινία flash από looping
Η 10

Προσθέστε τη γραμμή : .

So.data.alreadyvisited = true ? So.flush ( ) ?

Η γραμμή " so.flush ( ) ? " δεν είναι υποχρεωτική . Επιτρέπει Flash για να ενημερώσετε την τρέχουσα κατάσταση του κοινού αντικειμένου, το οποίο μπορεί ακόμα να γίνει αυτόματα όταν κλείνει η ταινία flash
Η 11

Εισάγετε τον τελικό κώδικα , όπως φαίνεται παρακάτω : .

Διακοπή ( ) ? So.data.alreadyvisited = true ? So.flush ( ) ?

12

Αποθήκευση και δημοσίευση την ταινία Flash επιλέγοντας "Αρχείο" , στη συνέχεια " . δημοσίευση"
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα