Βασικές δημιουργία σχημάτων πολυγώνου αρχίζει με τη γραμμή κατάστασης . Όταν επιλέγετε το "Status Line" κουτί , ένα drop-down μενού θα εμφανιστεί με μια ποικιλία από επιλογές . Επιλέξτε "Μοντελοποίηση ". ( . Σημειώστε ότι οι επιλογές του μενού αλλάζει καθώς επιλέγετε διαφορετικές επιλογές κατάστασης) Με το "Μοντελοποίηση " επιλογή ενεργή, θα παρατηρήσετε ότι η "Δημιουργία " στο μενού σας? Αυτή είναι μια καλή στιγμή για να επιλέξετε Create- Πολύγωνο πρωτόγονων - Σφαίρα . Μεταφέρετε σε οποιοδήποτε παράθυρο με το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού σας ή απλά κάντε κλικ γρήγορα για να τοποθετήσει μια σφαίρα στη σκηνή σας .
Εικόνων μηχανή
Η
Το Maya , θα λειτουργήσει ως μια φωτογραφική μηχανή κινείται γύρω ένα αντικείμενο στον εικονικό χώρο 3 - D . Για να μετακινήσετε την προβολή σας γύρω δημιουργήθηκε το αντικείμενό σας , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα συνδυασμό πληκτρολογίου και ποντικιού λειτουργίες . Πατώντας το πλήκτρο "Alt " και το αριστερό κουμπί του ποντικιού , θα είστε σε θέση να βγαίνει φωτογραφική μηχανή σας ( στην προοπτική μόνο ) όπως το κράτημα γλυπτική σας και στροφή γύρω από το χέρι σας . "Alt " και το μεσαίο κουμπί του ποντικιού ενεργοποιεί τα τροχιάς και τηγάνι λειτουργίες . Σαν μια παραδοσιακή φωτογραφική μηχανή ταινία, αυτό θα κινηθεί η κάμερα πλευρά στην άλλη και πάνω και κάτω αντίστοιχα . Το κουμπί κύλισης του ποντικιού σας θα κάνετε ζουμ μέσα και έξω από την άποψή σας , αν και φαίνεται να είναι σπασμωδικές λίγο σε σύγκριση με το "Alt " και το δεξί του ποντικιού τεχνική κουμπί ζουμ .
Η Toolbar
Η
με μια σφαίρα τοποθετείται πολύγωνο , μπορείτε τώρα να αρχίσετε να μάθετε πώς τα αντικείμενα σχετίζονται με εικονικό χώρο τους . Από προεπιλογή , θα δείτε τέσσερα παράθυρα ανοιχτά κατά την εκκίνηση : κορυφή, Ρβτερ ( προοπτική ) , εμπρός και πλευρικούς . Πατήστε το "w" κλειδί , και θα δείτε το κουμπί μετακίνησης παύλα στη γραμμή εργαλείων στο αριστερό μέρος της οθόνης . Ο χειριστής κίνηση θα εμφανιστεί στο κέντρο του αντικειμένου σας . Αν πατήσετε το κόκκινο βέλος με το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού σας , η σφαίρα θα κινηθεί προς την κατεύθυνση της Χ , το πράσινο θα κινηθεί στο Υ, και μπλε στο Ζ. Παρατηρήστε πώς οι ατομικές προσαρμογές αλλάξετε τη θέση της σφαίρας σας σε όλες τις τέσσερις προβάλετε τα παράθυρα . Όταν πατήσετε το κέντρο του βραχίονα , μπορείτε τώρα να σύρετε προς όλες τις κατευθύνσεις ταυτόχρονα? Μπορείτε να δείτε ότι αυτό δεν είναι μια πολύ ακριβή τεχνική για το χειρισμό του αντικειμένου σας , επειδή Μάγια προσπαθεί να κατανοήσει την περίληψη όλων των κατευθύνσεων εισόδους ταυτόχρονα . Είναι μια καλύτερη ιδέα να κινηθεί προς μία κατεύθυνση κάθε φορά. Η περιστροφή ( "e" κλειδί) και το εργαλείο Κλίμακα ( "r " κλειδί) λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο . Είναι μια καλή ιδέα να παίξει με τη δημιουργία αντικειμένων και χειρισμοί κατεύθυνση για να κερδίσει την κατανόηση του χώρου εργασίας .
Εικόνων Προβολή Panes
Η
Τοποθετήστε τον κέρσορα του ποντικιού σας μέσα σε ένα παράθυρο προβολής και πατήστε το πλήκτρο διαστήματος ? αυτό μεγιστοποιεί το επίπεδο της εικόνας . Μια άλλη βρύση θα επιστρέψετε στην προεπιλεγμένη προβολή τεσσάρων παράθυρο . Αν ποτέ χάσει τέσσερα παράθυρα σας , μπορείτε πάντα να πλοηγηθείτε στα Διάταξη Συντομεύσεις ακριβώς κάτω από τη γραμμή εργαλείων στα αριστερά . Τα κουμπιά επισημαίνονται σαφώς ως προς τη λειτουργία τους , όπως και όλα τα κουμπιά στο Maya , αν τοποθετήστε τον κέρσορα πάνω από το κουμπί που θέλετε να χρησιμοποιήσετε , θα εμφανιστεί η περιγραφή της λειτουργίας του .
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα