Αποφασίστε σχετικά με το Flash λειτουργίες ελέγχου προβολής σας . Τυπικές λειτουργίες ελέγχου περιλαμβάνουν την ενίσχυση της διαφάνειας ένα slide προς τα εμπρός ή προς τα πίσω μία διαφάνεια . Επίσης, κουμπιά ελέγχου προστίθενται, επίσης, έτσι μπορείτε να πάτε μέχρι το τέλος της παρουσίασης ή πίσω στην αρχή της παρουσίασης . Για κάθε λειτουργία ελέγχου , θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα αντικείμενο ελέγχου φλας , όπως ένα κουμπί , να εφαρμόσει τη λειτουργία . 2
Καθορίστε τον τρόπο να εφαρμόσουν τους ελέγχους σας σε Flash . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κουμπιά , τα πλαίσια λίστας και μπάρες για να επιτρέπουν στο χρήστη να επιλέξει μια διαφορετική διαφάνεια , μεταβείτε στην αρχίζει διαφάνεια , πηγαίνετε στο τέλος slide ή να πάτε σε κάθε διαφάνεια στο μεταξύ . Η απλούστερη μέθοδος είναι να χρησιμοποιήσετε απλά κουμπιά ή απλά γραφικά για να αφήσει τον έλεγχο του χρήστη που διαφάνειες να δείτε και πότε. Ο χρήστης απλά θα κάντε κλικ σε αυτά τα κουμπιά για να περιηγηθείτε μέσα από την προβολή διαφανειών .
Εικόνων 3
Δημιουργήστε το αντικείμενο του ελέγχου . Το αντικείμενο του ελέγχου είναι ένα γραφικό , όπως ένα κουμπί , ή σχεδίασης μπορείτε να δημιουργήσετε ότι χρησιμοποιείται για να αναθέσει το οποίο ολισθαίνει θέλετε να εμφανίσετε Flash . Πρώτον , να δημιουργήσει ένα στρώμα σχετικά με το χρονοδιάγραμμα για να τοποθετήσετε τα αντικείμενα του ελέγχου σας . Ονομάστε το αντίστοιχα ( «έλεγχοι» ή «κουμπιά» είναι καλά ονόματα ) . Χρησιμοποιήστε το εικονίδιο επόμενο στρώμα στο στρώμα σχετικά με το χρονοδιάγραμμα για να γίνει αυτό . Μπορείτε να επιλέξετε τα κουμπιά από τη βιβλιοθήκη Flash , σχεδιάστε ένα στη σκηνή ή να εισάγετε ένα γραφικό πάνω στη σκηνή για να χρησιμεύσει ως ένα κουμπί . Flash θα σας αφήσει να εισάγετε γραφικά που δημιουργήσατε με άλλα προγράμματα σχεδιασμού γραφικών .
Η 4
Τοποθετήστε αντικείμενα ελέγχου σας για το πρώτο καρέ του στρώματος ελέγχου στο timeline σας . Τοποθετήστε τους, όπου θα νομίζετε ότι θα ταιριάζει καλύτερα . Στη συνέχεια , να εκχωρήσετε ένα όνομα εμφάνισης για κάθε αντικείμενο του ελέγχου . Για παράδειγμα , μπορεί να θέλετε να ονομάσετε το αντικείμενο ελέγχου που προχωρά στην επόμενη διαφάνεια ( όπως " Next_Slide " ) . Για να ονομάσετε το αντικείμενο ελέγχου , επιλέξτε το αντικείμενο του ελέγχου με το ποντίκι σας . Στο πλαίσιο επιθεώρησης ιδιοτήτων που εμφανίζεται , δώστε ένα όνομα , που ονομάζεται το όνομα του στιγμιοτύπου με το αντικείμενο του ελέγχου . Πληκτρολογήστε το όνομα στο πλαίσιο Όνομα παράδειγμα .
5
Συνδέστε κώδικα Actionscript σε αντικείμενα ελέγχου σας και να ελέγξετε την ταινία σας . Για κάθε αντικείμενο ελέγχου τοποθετείται πάνω στη σκηνή , να εκχωρήσει μια Actionscript κωδικοποιημένες οδηγίες μέσα στο αρχείο Actionscript . Επιλέξτε το "παράθυρο" από το κύριο μενού , και από εκείνο το αναπτυσσόμενο μενού , επιλέξτε "δράση ". Αυτό θα ανοίξει ένα αρχείο Actionscript για να μπορείτε να γράψετε τον κωδικό σας μέσα
Εξοικειωθείτε με τη Actionscript " addEventListener " εντολή και τη μέθοδο λειτουργίας . Στην κατάσταση λειτουργίας που σχετίζεται με κάθε δήλωση addEventListener , προσθέστε την εντολή που θέλετε εκτελείται όταν το αντικείμενο ελέγχου κάνοντας κλικ με το ποντίκι .
Επίσης familarize τον εαυτό σας με " gotoAndStop " εντολή . Αυτή η οδηγία απαιτεί να προσθέσετε στο πλαίσιο (slide ) τον αριθμό που θέλετε η προβολή διαφανειών για να μεταβείτε σε όταν ένα αντικείμενο ελέγχου έχει πατηθεί. Για παράδειγμα , gotoAndStop ( 10 ) αναθέτει το Flash animation για να πάει να γλιστρήσει 10 και να σταματήσει εκεί . Επίσης, μάθετε για τη " nextFrame " ( ) εντολή . Αυτή η εντολή κατευθύνει Flash για να εμφανίσετε το πλαίσιο αμέσως μετά από αυτό που εμφανίζεται εκείνη τη στιγμή . Η " prevFrame " (μέθοδος ) , δεν το αντίθετο , εμφανίζει το πλαίσιο που προηγείται του τρέχοντος πλαισίου που εμφανίζεται .
Για να ελέγξετε την παρουσίασή σας , επιλέξτε "Control " από το κύριο μενού , στη συνέχεια, επιλέξτε " TestMovie " από η ταινία pull-down . Πιέστε τα εμπρός και πίσω κουμπιά , τα αντικείμενα ελέγχου , για να δούμε αν δουλεύουν όπως θα έπρεπε. Εάν δεν το κάνουν , τότε μάλλον έκανε ένα σφάλμα κωδικοποίησης . Έτσι ελέγξτε ξανά τον κωδικό σας .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα