1 Ανοίξτε ένα νέο έγγραφο Flash και ρυθμίστε τον καμβά στην επιθυμητή μέγεθος για την παρουσίαση. Κάντε κλικ στο " Μέγεθος " στο παράθυρο διαλόγου Ιδιότητες . Εισάγετε τις νέες διαστάσεις στα πλαίσια Πλάτος και Ύψος . 2
Δημιουργία τρία στρώματα . Επιλέξτε "Εισαγωγή ", " Timeline " και " Layer" για τους τρεις. Ονομάστε την κορυφή " Ενέργειες ", το δεύτερο στρώμα στρώμα " ελέγχου " και το τρίτο στρώμα " Εικόνες ".
Εικόνων 3
Τοποθετήστε την πρώτη εικόνα . Επιλέξτε "Αρχείο ", " Εισαγωγή" και "Εισαγωγή στη Βιβλιοθήκη . " Στη συνέχεια, επιλέξτε τις άλλες εικόνες για την παρουσίαση. Επιλέξτε το πρώτο καρέ στο " Image " στρώμα . Επιλέξτε " Παράθυρο " και "Βιβλιοθήκη" για να ανοίξετε το παράθυρο της βιβλιοθήκης σας . Επιλέξτε την πρώτη εικόνα και σύρετε πάνω στην σκηνή . Αν η εικόνα πρέπει να αλλάξει το μέγεθός τους , ρυθμίστε το ύψος ( H ) και πλάτος ( W ) στο παράθυρο "Ιδιότητες" . Στη συνέχεια, σύρετε την εικόνα στη σωστή θέση .
Η
4 Τοποθετήστε ένα νέο « βασικό καρέ » για κάθε εικόνα στην παρουσίαση . Κάντε κλικ στο επόμενο πλαίσιο στο στρώμα εικόνας και επιλέξτε "Εισαγωγή ", " Timeline " και " καρέ-κλειδί . " Θα εμφανιστεί ένα νέο keyframe με την πρώτη εικόνα . Επιλέξτε την εικόνα και κάντε κλικ στο " Swap" στο παράθυρο διαλόγου Ιδιότητες . Στη συνέχεια, επιλέξτε την επόμενη εικόνα της παρουσίασης . Επαναλάβετε αυτό το βήμα μέχρι όλες οι εικόνες έχουν τοποθετηθεί σωστά .
5
Δημιουργία ελέγχους . Επιλέξτε το πρώτο καρέ στο " Controls " στρώμα . Τοποθετήστε ή να σχεδιάσετε τα κουμπιά Επόμενο και Προηγούμενο . Για να δημιουργήσετε απλά κουμπιά τριγώνου , επιλέξτε το "Εργαλείο Polystar . " Κάντε κλικ στο " Επιλογές" στο παράθυρο Ιδιότητες και αλλάξτε τον αριθμό των πλευρών έως 3 . Σχεδιάστε τα δύο τρίγωνα όπως επιθυμείτε .
Η 6
Μετατρέψτε τα πλήκτρα συμβόλων . Επιλέξτε το επόμενο πλήκτρο που θέλετε να χρησιμοποιήσετε . Επιλέξτε "Αλλαγή" και "Μετατροπή σε Symbol . " Επιλέξτε το " κουμπί" , όπως τον τύπο και το όνομα του κουμπιού " next_btn . " Στο παράθυρο διαλόγου Ιδιότητες αλλάξετε το όνομα εμφάνισης για την " next_btn », καθώς και . Επαναλάβετε τη διαδικασία από το προηγούμενο κουμπί , αλλάζει το όνομα και το παράδειγμα για την " prev_btn . " Βεβαιωθείτε ότι το στρώμα ελέγχου είναι το ίδιο μήκος με το " Images" στρώμα . Αν δεν είναι , επιλέξτε το τελευταίο καρέ του στρώματος , στη συνέχεια, επιλέξτε "Εισαγωγή ", " Timeline " και " Πλαίσιο ".
Η 7
Προσθήκη ενεργειών . Η παρουσίαση χρειάζεται κάποια κώδικα για να σταματήσει την ταινία από αυτόματα το παιχνίδι και να δώσει τη λειτουργικότητα κουμπιά . Επιλέξτε το πρώτο πλαίσιο για δράσεις στρώμα σας . Προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα : " //Σταματά την ταινία από το παιχνίδι των πλαισίων automatically.stop ( ) ?
//Όταν ο χρήστης κάνει κλικ στο next_btn , το επόμενο πλαίσιο θα appear.next_btn.onRelease = λειτουργία ( ) { εάν ( _root._currentframe == 5 ) { gotoAndStop ( 1 ) } else { nextFrame ( ) ? } }
//Όταν ο χρήστης κάνει κλικ στο prev_btn , το προηγούμενο πλαίσιο θα appear.prev_btn.onRelease = λειτουργία ( ) { εάν ( _root._currentframe == 1 ) { gotoAndStop ( 5 ) } else { prevFrame ( ) ? } } "
εικόνων Προσθήκη στην ιστοσελίδα
8
να δημοσιεύσει το slideshow . Επιλέξτε " Αρχείο" και "Publish Ρύθμιση ... " . Στην καρτέλα Μορφές , βεβαιωθείτε ότι "Flash" και " HTML " τύποι έχουν επιλεγεί . Πατήστε το πλήκτρο " Δημοσίευση" για να δημιουργήσετε ένα αρχείο SWF , JavaScript ( JS ) αρχείο , και το αρχείο HTML .
Η 9
Προσθήκη στην ιστοσελίδα . Ανοίξτε το αρχείο HTML σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας ιστοσελίδων , όπως το Dreamweaver ή επεξεργαστή κειμένου . Επιλέξτε και αντιγράψτε τον κώδικα από
έως , συμπεριλαμβανομένων και . Επικολλήσετε την HTML για την ιστοσελίδα σας , όπου θέλετε slideshow σας για να εμφανιστεί . Χρησιμοποιήστε ένα FTP client όπως Filezilla για να ανεβάσετε τον κώδικα HTML , JavaScript αρχείο , και το αρχείο SWF στην ιστοσελίδα σας . Βεβαιωθείτε ότι ο κώδικας HTML εξακολουθεί να αντικατοπτρίζει τη θέση αυτών των αρχείων . Σημειώστε ότι αν έχετε τοποθετήσει κάποιο από τα αρχεία μέσα σε διαφορετικούς φακέλους , ενδέχεται να χρειαστεί να αλλάξετε τον κώδικα HTML και να το ανεβάσετε ξανά .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα