3D animation μπορεί να δημιουργηθεί μόνο σε έναν υπολογιστή , χρησιμοποιώντας προγράμματα όπως το 3D Studio Max ή LightWave 3D . Αν και 2D animation μπορεί επίσης να δημιουργηθεί σε έναν υπολογιστή , χρησιμοποιώντας προγράμματα όπως το Adobe Flash , μπορεί επίσης να δημιουργηθεί ένα 2D animation χρησιμοποιώντας ένα μαξιλάρι από χαρτί , με επιμέρους σχέδια χέρι που παρέχονται σε κάθε σελίδα για να προσομοιώσει την κίνηση .
Η
κίνηση
Η
αντικείμενα στο 2D animation μπορούν να κινηθούν μόνο κατά μήκος ενός οριζόντιου ( άξονας x ) για την προσομοίωση προς τα εμπρός και προς τα πίσω κίνηση , και μια κατακόρυφη ( y - άξονας) για πάνω και κάτω κίνηση . Σε 3D animation , τα αντικείμενα μπορούν να κινηθούν πιο κοντά ή πιο μακριά από το πρόσωπο που βλέπουν το animation ( κατά μήκος του άξονα z ) . Αν θέλετε ένα αντικείμενο να φαίνεται πιο κοντά σε ένα 3D animation , θα το προσεγγίσουν κατά μήκος του άξονα z . Σε ένα 2D animation , το αντικείμενο πρέπει να γίνει μεγαλύτερο για να δημιουργήσει τέτοιο αποτέλεσμα .
Η Αντικείμενα
Η
αντικείμενα στο 2D animation είναι επίπεδη , σαν ζωγραφιά ή φωτογραφία . Αν δείτε το μπροστά από ένα σπίτι σε ένα 2D animation , αυτό είναι το μόνο μέρος του σπιτιού που υπάρχει στην κίνηση. Σε 3D animation , τα αντικείμενα είναι σαν γλυπτά . Έχουν μια μπροστά, πίσω , επάνω και κάτω πλευρά. Ως εκ τούτου , μπορείτε να δείτε μια 3D σπίτι από κάθε γωνία .
Εικόνων μηχανή
Η
3D animation προγράμματα χρησιμοποιούν μια εικονική μηχανή , ως μέρος της διαδικασίας animation . Αυτή η κάμερα έχει πολλά από τα χαρακτηριστικά μιας πραγματικής μηχανής , συμπεριλαμβανομένων των εστιακό μήκος . Η κάμερα μπορεί επίσης να κινηθεί με παρόμοιο τρόπο όπως μια πραγματική φωτογραφική μηχανή ταινία, η οποία περιλαμβάνει ζουμ , τηγάνια και τους πυροβολισμούς κουκλίτσα . Τέτοια προηγμένη τεχνολογία δεν είναι απαραίτητη για τη δημιουργία 2D animation .
Εικόνων Φωτισμός
Η
προγράμματα 3D animation χρησιμοποιούν εικονικά φώτα που μπορεί να προσομοιώσει προβολείς , λάμπες ή ακόμα και τον ήλιο. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν χρωματιστά φώτα ή πολλαπλές πηγές φωτός για να δημιουργήσει μια ποικιλία από ειδικά εφέ . Αντικείμενα περνώντας μπροστά από τα φώτα τη δημιουργία ρεαλιστικών σκιών σε άλλα αντικείμενα στην σκηνή . Σε 2D animation , σκιές πρέπει να γίνει με το χέρι .
Εικόνων ρεαλισμός
Η
3D animation , με τη χρήση των 3D μοντέλων και ρεαλιστικές υφές , μπορεί να δημιουργήσει εικόνες που είναι σχεδόν πανομοιότυπος από την πραγματική ζωή . Ακόμη και η υψηλότερη ποιότητα 2D animation έχει ακόμα ένα καρτούν , χειρόγραφα εμφάνιση .
Εικόνων Capture κίνησης και Rotoscoping
Η
Για να καταστήσει τη διαδικασία ευκολότερη animation , 3D animation μπορεί να χρησιμοποιήστε μια διαδικασία που ονομάζεται καταγραφή της κίνησης . Πρόκειται για μια ηθοποιό ο οποίος φοράει μια ειδική στολή με δεκάδες σημεία σε αυτό . Καθώς κινείται ηθοποιός , η φωτογραφική μηχανή χρησιμοποιεί ως σημεία αναφοράς για την εμψύχωση ένα 3D χαρακτήρα . Πολλά σημεία μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν στο πρόσωπο του ηθοποιού για να συλλάβει τις εκφράσεις του προσώπου και τις κινήσεις του στόματος για διάλογο . 2D animation δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τη σύλληψη κίνησης , αλλά μπορεί να χρησιμοποιήσει μια παρόμοια διαδικασία που ονομάζεται rotoscoping . Αυτό συνεπάγεται τον εντοπισμό πάνω από live υλικό των ηθοποιών , καρέ- καρέ , για να βοηθήσει στη δημιουργία του animation .
Εικόνων Ειδικά Εφέ
Η
Σε 2D animation , ειδικά εφέ , όπως η φωτιά , καπνός , κινούμενο νερό και εκρήξεις πρέπει να γίνει προσεκτικά για κάθε πλαίσιο . Σε 3D animation , τα αποτελέσματα αυτά μπορούν να παραχθούν από plug- ins ή ειδικά φίλτρα , τα οποία παράγουν το κινούμενο αυτόματα σε ισχύ μετά υποδεικνύοντας κάποιες παραμέτρους .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα