Οι φωτογραφίες γίνονται με 2d animation λογισμικό που ονομάζεται πλαίσια, τα οποία είναι πολύ όπως τα καρέ μιας παραδοσιακής , μη - υπολογιστή που βασίζεται ταινία . Μια ταινία που έχει δημιουργηθεί με τη ζωγραφική μια σειρά από εικονικά καρέ . Κάθε πλαίσιο εμφανίζει γραφικά αντικείμενα που αντιπροσωπεύουν χαρακτήρες ή τοπία . Αυτά τα αντικείμενα μπορεί να μετακινηθεί ελαφρώς από το ένα πλαίσιο στο επόμενο , το οποίο παράγει την ψευδαίσθηση της κίνησης , όταν τα πλαίσια εμφανίζονται γρήγορα στη σειρά .
Τα εργαλεία αναπαραγωγής του προγράμματος animation χρησιμοποιούνται για να δείτε αυτή την ακολουθία των καρέ . Συνήθως , το λογισμικό animation μπορεί επίσης να εξάγετε την ταινία σε μια δημοφιλή format όπως AVI ή QuickTime .
Πολλά προγράμματα 2d animation εξοικονομήσετε χρόνο υπολογίζοντας πλαίσια . Με τα προγράμματα αυτά , μόνο τα πλαίσια όπου ξεκινά μια νέα δράση ή τα άκρα που αντί για κάθε καρέ . Αυτά τα πλαίσια που ονομάζονται βασικά καρέ . Οι υπολογισμοί το λογισμικό χρησιμοποιεί για να υπολογίσει τα πλαίσια ανάμεσα στα βασικά καρέ ονομάζεται παρεμβολή .
Εικόνων Τύποι βασικών καρέ
Η
Υπάρχουν διάφορα είδη των keyframes , ανάλογα με τον τύπο του κίνηση για να παρεμβληθούν. Keyframes μετάφραση είναι για τη μετακίνηση ενός γραφικού αντικειμένου . Κλιμάκωση keyframes επιτρέπουν την αλλαγή μεγέθους των αντικειμένων . Και keyframes περιστροφής επιτρέπει κυκλική κίνηση ενός αντικειμένου γύρω από ένα συγκεκριμένο σημείο .
Η Curve Συντάκτες
Η
Για να συμβάλει στη δημιουργία ενός animation , πολλά 2d συντάκτες καμπύλη προσφοράς λογισμικού animation . Αυτές οι συντάκτες εμφανίζουν καμπύλες που αντιπροσωπεύουν την κίνηση των γραφικών αντικειμένων ( για παράδειγμα, χαρακτήρες ή τοπίο ) . Με την αναμόρφωση των καμπυλών αντί αυτών των αντικειμένων , η κινούμενη εικόνα μπορεί να αλλάξει . Το κύριο όφελος από τους συντάκτες της καμπύλης είναι σε θέση να δει κάθε καρέ της κίνησης με τη μία , και όχι μόνο κατά ένα καρέ τη φορά .
Εδώ είναι ένα παράδειγμα του τι κάνει καμπύλη συντάκτες . Φανταστείτε μια κινούμενη ακολουθία μιας μπάλας κινείται από την κάτω δεξιά στην επάνω αριστερή γωνία της οθόνης . Ο συντάκτης της καμπύλης θα εκπροσωπήσει την πρόταση αυτή ως δύο ξεχωριστά γραφήματα : ένα για την οριζόντια κίνηση της μπάλας μέσα στο χρόνο , και ένα για την κατακόρυφη κίνηση μέσα στο χρόνο . Και οι δύο γραφικές παραστάσεις θα εμφανίσει αύξηση του αριθμού πλαισίου κατά μήκος της κάτω του συντάκτη καμπύλης . Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει κινείται μπροστά στο χρόνο .
Εικόνων Οριζόντια Γραφήματα
Η
Η οριζόντια γράφημα θα εμφανίσει αύξηση του αριθμού κατά μήκος της αριστερής πλευράς του για να δείξει διάφορα οριζόντια ( ή " Χ" ) θέσεις του αντικειμένου. Το κέντρο του γραφήματος θα εμφανίσει την ίδια την καμπύλη . Για τη δεξιά προς τα αριστερά κινούμενη μπάλα , αυτή η καμπύλη θα είναι μια γραμμή που ξεκινά από το επάνω αριστερό μέρος της οθόνης ( χαμηλότερες τιμές καρέ /ώρα , υψηλότερες τιμές X ) ? Και κινείται προς την κάτω δεξιά ( υψηλότερες τιμές καρέ /ώρα , χαμηλότερα τιμές X ) της οθόνης .
εικόνων κατακόρυφη Γραφήματα
Η
Η κατακόρυφη γράφημα για αυτό ίδια σειρά κινουμένων σχεδίων θα είναι παρόμοια με την οριζόντια γράφημα , εκτός από την αριστερή πλευρά του γραφήματος θα εμφανίσει κατακόρυφη ( ή " Υ" ) τιμές για τη θέση της μπάλας , αντί των οριζόντιων τιμών . Αυτό σημαίνει ότι μια γραμμή θα πάει από την κάτω αριστερή γωνία της οθόνης ( χαμηλότερες τιμές καρέ /ώρα , χαμηλότερες τιμές Y) και να κινηθεί προς την επάνω δεξιά ( υψηλότερες τιμές καρέ /ώρα , υψηλότερες τιμές Y) .
Για να κάνει την κίνηση μπάλα από κάτω αριστερά προς επάνω δεξιά αντί πάνω δεξιά στην κάτω αριστερά , αλλάξτε την καμπύλη του γραφήματος οριζόντιων να περάσουμε από κάτω αριστερά προς τα πάνω δεξιά , και να αφήσει την κάθετη γράφημα μόνο. Αυτή η μία απλή αλλαγή στον επεξεργαστή καμπύλη θα κάνει την κίνηση μπάλα από κάτω αριστερά προς επάνω δεξιά . Αντίθετα , για να αλλάξετε το animation χωρίς επεξεργαστή καμπύλη , πετάξτε το υπάρχον animation και να κάνει ένα νέο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα