Ξεκινήστε το δικό σας αντίγραφο του 3D Studio Max . Κάντε διπλό κλικ στο εικονίδιο στην επιφάνεια εργασίας , ή ξεκινήστε από την ενότητα Προγράμματα του μενού " Έναρξη " . 2
Επιλέξτε το εργαλείο Αεροπλάνο στον πίνακα Δημιουργία στη δεξιά πλευρά της οθόνης . Κάντε κλικ κοντά στην επάνω αριστερή γωνία του Μετώπου παράθυρο παράθυρο και σύρετε το ποντίκι σας στην κάτω δεξιά πλευρά του παραθύρου προβολής . Απελευθερώστε το κουμπί του ποντικιού . Ένα κενό αεροπλάνο έχει προστεθεί στη σκηνή σας .
Εικόνων 3
Ξεκινήστε το material editor πατώντας το πλήκτρο " M " στο πληκτρολόγιό σας . Επιλέξτε " 2 όψεις " υπό σκιά Βασικές παράμετροι . Αλλάξτε την τιμή χρώματος στο τμήμα Self- Φωτισμός κάτω Blinn Βασικές παράμετροι για 100 .
Η
4 Κάντε κλικ στο μικρό γκρι κουτί δίπλα στο " διάχυτη " στο τμήμα Blinn Βασικές παράμετροι . Επιλέξτε το " Bitmap " και πλοηγηθείτε στο σημείο όπου έχετε την εικόνα σας είναι αποθηκευμένα στον υπολογιστή σας . Κάντε κλικ στο όνομα του αρχείου και επιλέξτε " Open".
5
Κάντε κλικ στο αεροπλάνο στο Μέτωπο παράθυρο και κάντε κλικ στο κουμπί " Εκχώρηση Υλικό για την επιλογή " στο Υλικό Editor για να ορίσετε την εικόνα στο αεροπλάνο . Κάντε κλικ στο κουμπί " Εμφάνιση χάρτη στο Viewport " ώστε να μπορείτε να δείτε το αποτέλεσμα στο παράθυρο εργασίας σας . Τώρα έχετε ένα επίπεδο εικόνας στην επιφάνεια εργασίας 3D Studio Max σας .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα