λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να αλλάξετε ένα δρομέα στο Flash

Αν έχετε ήδη μια ιδέα για το τι θέλετε το δρομέα σας για να μοιάσει , δημιουργώντας με το Adobe Flash είναι πολύ απλή . Μπορείτε να εισάγετε ακόμη μια εικόνα που θα χρησιμοποιηθεί ως δρομέα , και να καταστεί η λειτουργία του δρομέα απαιτεί μόνο δύο απλές γραμμές κώδικα ActionScript . Οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε το Adobe Flash και να δημιουργήσετε ένα νέο ActionScript 2.0 του εγγράφου Flash . 2

Χρησιμοποιήστε το μολύβι , στυλό ή το σχήμα δημιουργίας εργαλεία για το σχεδιασμό του δρομέα σας. Μπορείτε επίσης να εισάγετε μια εικόνα που θα χρησιμοποιηθεί ως δρομέα σας .
Εικόνων 3

Χρησιμοποιήστε το εργαλείο επιλογής για να επιλέξετε την εικόνα που μόλις δημιουργήσατε ή εισάγονται .
Η 4

Τύπου "F8 " στο πληκτρολόγιό σας, ενώ η εικόνα σας έχει επιλεγεί για να εμφανιστεί το παράθυρο διαλόγου σύμβολο μετατροπής .
5

Ορίζει τον τύπο του συμβόλου σας "Clip Movie " και βεβαιωθείτε ότι είναι επιλεγμένο το πλαίσιο πάνω αριστερά «καταχώριση ». Κάντε κλικ στο " OK" όταν τελειώσετε .
Η 6

Επιλέξτε νεοσύστατη κλιπ ταινία σας και να δούμε καρτέλα του Ιδιότητες. Κάντε κλικ στο " , " τύπος " cursor_mc " στο πλαίσιο εισόδου και πατήστε " Enter" στο πληκτρολόγιο σας .
Η 7

Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα κάτω από την καρτέλα Χρονοδιάγραμμα και να το μετονομάσετε " δράσεις ».
8

Κάντε κλικ στο πρώτο καρέ-κλειδί του στρώματος Ενέργειες και πατήστε το πλήκτρο" F9 " στο πληκτρολόγιό σας για να ανοίξετε το μενού Ενέργειες .
Η

9 προστίθεται το ακόλουθο κωδικό στο πεδίο Ενέργειες :

cursor_mc.startDrag ( "true" ) ? Mouse.hide ( ) ?

Τελειώσατε . Μπορείτε να δοκιμάσετε τις νέες κέρσορα πατώντας το πλήκτρο " Ctrl " + " Enter" στο πληκτρολόγιό σας για να ξεκινήσει μια προεπισκόπηση του δρομέα σας .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα