λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Tutorial για το Flash Picture Viewer

τηλεθεατές εικόνας, μερικές φορές ονομάζεται " γκαλερί εικόνων » ή « χαρτοφυλάκια », εκτίθενται και φωτογραφίες και άλλες εικόνες σε μια παρουσίαση - όπως μορφή . Μια τυπική προσέγγιση είναι να οργανώσει πολλές μικρές εικόνες , ή « μικρογραφίες », κατά μήκος της πλευράς ή κορυφή την περιοχή προβολής του εγγράφου --- γνωστή ως η " σκηνή" στο Flash . Οι μικρογραφίες , όταν πατηθεί , εμφανίζει μια έκδοση πλήρους μεγέθους της εικόνας κοντά στο κέντρο της σκηνής . Στο Flash , μια απλή και κοινή μέθοδος για τη δημιουργία αυτού του τύπου προβολής εικόνων είναι να μετατρέψει τα εικονίδια στα σύμβολα Button και στη συνέχεια να τους clickable με βασικό « Event Listener " ActionScripts . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Adobe Flash CS2 ή αργότερα
Adobe Photoshop , Photoshop Elements , η Apple iPhoto , Ζωγραφική των Windows ή κάποιο άλλο πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
πάρει το Εικόνες Ready
Φτηνές 1

Ανοίξτε τις φωτογραφίες σας σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας , όπως το Photoshop ή το iPhoto . 2

Δημιουργία δύο αντίγραφα της κάθε εικόνας . Θα χρειαστείτε μια έκδοση πλήρους μεγέθους και μια έκδοση μικρογραφία . Το πραγματικό μέγεθος και οι διαστάσεις της κάθε έκδοσης θα εξαρτηθεί από το μέγεθος της οθόνης που προορίζεται της εικόνας Flash movie θεατή σου και το αρχικό μέγεθος και το σχήμα των εικόνων σας . Για φωτογραφίες 6 x 4 ίντσες , για παράδειγμα , θα μπορούσατε να κάνετε τις εικόνες πλήρους μεγέθους 400 με 300 pixels και τα εικονίδια 100 από 75 pixels .
Εικόνων 3

Αποθηκεύστε τις φωτογραφίες σας ως αρχεία JPEG ( . jpg ) . Δώστε σε κάθε μικρογραφία και πλήρους μεγέθους σύνολο της εικόνας αντίστοιχα ονόματα . Για παράδειγμα , αναφέρουμε τις μικρογραφίες " thumbnail1.jpg ", " thumbnail2.jpg , " κλπ. Ονομάστε το ταίριασμα εικόνων πλήρους μεγέθους " picture1.jpg , " picture2.jpg , "και ούτω καθεξής .
Η
Δημιουργία της προβολής εικόνων στο Flash
4

Ξεκινήστε μια νέα ταινία Flash FLA .
5

Ορισμός της περιοχής της οθόνης , ή « στάδιο », στο επιθυμητό μέγεθος σας θεατή εικόνας . για να το κάνετε αυτό, κάντε κλικ στο " Τροποποίηση" στη γραμμή μενού και επιλέξτε "Έγγραφο " για να ανοίξετε το παράθυρο διαλόγου Ιδιότητες εγγράφου . Αλλάξτε τις " Πλάτος " και " Ύψος " πεδία διαστάσεων στο επιθυμητό μέγεθος για την ταινία σας . Μια καλή , . ασφαλές μέγεθος είναι 766 x 700 pixels Αυτή μέγεθος ταιριάζει περισσότερο οθόνες χωρίς να αναγκάζει τον χρήστη να μετακινηθείτε αριστερά και δεξιά για να δείτε ολόκληρη τη σελίδα
Η 6

Εισαγωγή αρχεία εικόνας σας στην ταινία σαν αυτή : . Κάντε κλικ στο " Αρχείο " στη γραμμή μενού , επιλέξτε" Εισαγωγή ", και στη συνέχεια επιλέξτε " Εισαγωγή στη βιβλιοθήκη " από το υπο - μενού . Πηγαίνετε στον κατάλογο που περιέχει τις φωτογραφίες σας . Επιλέξτε τους και κάντε κλικ στο " Άνοιγμα ".
Η 7

Σύρετε μια μικρογραφία από τη Βιβλιοθήκη στο στάδιο . Τοποθετήστε το όπου θέλετε η πρώτη σας φωτογραφίες για να εμφανιστούν .
8

δεξί κλικ στη μικρογραφία και επιλέξτε "Μετατροπή σε Symbol " από το pop -up μενού . Αυτό ανοίγει το Μετατροπή σε παράθυρο διαλόγου Σύμβολο . Πληκτρολογήστε ένα όνομα στο πεδίο "Όνομα" , και στη συνέχεια επιλέξτε το " κουμπί" κουμπί . Κάντε κλικ στο κουμπί "OK".
Η 9

Μεταβείτε στις ιδιότητες πάνελ ( συνήθως εμφανίζονται στα δεξιά της σκηνής ) και πληκτρολογήστε " button1 " στο πεδίο Instance Name ( πρώτο πεδίο στον πίνακα ) .
Η 10

κάντε δεξί κλικ στο Πλαίσιο 2 στο πάνελ Timeline και επιλέξτε "Εισαγωγή καρέ-κλειδί " από το αναδυόμενο μενού .
Η 11

Σύρετε την εικόνα πλήρους μεγέθους που ταιριάζουν τη μικρογραφία που τοποθετείται πάνω στη σκηνή νωρίτερα . Τοποθετήστε το στο στάδιο όπου θέλετε τα πλήρους μεγέθους εικόνες . . για να εμφανίσετε
Η 12

κάντε δεξί κλικ στο Πλαίσιο 1 στον Πίνακα Timeline και επιλέξτε " δράσεις " από το αναδυόμενο μενού Type ( ή αποκοπή και επικόλληση) την ακόλουθη ActionScript στον πίνακα Ενέργειες :

stop () ?

button1.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , onClickPlay ) ?

λειτουργία onClickPlay (συμβάν : MouseEvent ) : void { gotoAndPlay ( " 2 " ) ? }

Αυτό το σενάριο σταματά την ταινία στο Πλαίσιο 1 και ακούει για ένα κλικ στη μικρογραφία . Όταν " ακούει " ένα κλικ στη μικρογραφία , Flash παίζει Πλαίσιο 2 , όπου θα τοποθετηθεί η εικόνα σε πλήρες μέγεθος αντίστοιχο .
Τετάρτη 13

κάντε δεξί κλικ στο Πλαίσιο 2 στο πάνελ Timeline και επιλέξτε " δράσεις " από το αναδυόμενο μενού Πληκτρολογήστε την ακόλουθη δέσμη ενεργειών στον πίνακα Ενέργειες : .

stop () ?

αυτό το σενάριο σταματά απλά την ταινία στο δεύτερο πλαίσιο , όπου θα τοποθετηθεί πρώτη εικόνα πλήρους μεγέθους σας .
Η 14

Επαναλάβετε αυτά τα βήματα για τη δεύτερη σειρά των εικόνων . Αυτή τη φορά , όμως , δίνουν το σύμβολο το κουμπί σας το όνομα εμφάνισης " . button2 " Βάλτε την εικόνα πλήρους μεγέθους σας στο Πλαίσιο 3 μην ξεχάσετε να τοποθετήσετε ένα " stop () ? " . σεναρίου. στον πίνακα Ενέργειες στο πλαίσιο 3

η ActionScript να κάνει το δεύτερο clickable μικρογραφίες πηγαίνει στον πίνακα Ενέργειες στο πλαίσιο 1 , κάτω από τα σενάρια που τοποθετήσατε εκεί νωρίτερα Εδώ είναι το σενάριο : .

button2.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , onClickPlay2 ) ?

λειτουργία onClickPlay2 (συμβάν : MouseEvent ) : void { gotoAndPlay ( " 3 " ) ? }

Σημειώστε ότι σε αυτό το σενάριο " button2 " αντικαθιστά " button1 " στην αρχή του σεναρίου " onClickPlay2 " . αντικαθιστά το " onClickPlay " στις δύο πρώτες γραμμές , και " 3 " αντικαθιστά το " 2 " στην παρένθεση πίσω " gotoAndPlay . " Το σενάριο αυτό ακούει για ένα κλικ στη δεύτερη μικρογραφία ( όνομα εμφάνισης " button2 ») και , όταν ακούει ένα κλικ σε αυτό το thumbnail , παίζει Πλαίσιο 3 .
Η 15

Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για κάθε σειρά φωτογραφιών . για παράδειγμα , δίνουν στο τρίτο σύμβολο Button παράδειγμα το όνομα " button3 . " Τοποθετήστε την εικόνα σε πλήρες μέγεθος που ταιριάζουν σε . Πλαίσιο 4 Δημιουργήστε το σενάριο Event Listener και πάλι ( στο πλαίσιο 1 ) , αλλάζοντας έτσι ώστε « button3 " αντικαθιστά " button2 " ? " onClickPlay3 " αντικαθιστά " onClickPlay2 " στις δύο πρώτες γραμμές? και το " 3 " πίσω " gotoAndPlay " είναι αντικαταστάθηκε με ένα " 4 ".
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα