Animation είναι τίποτα περισσότερο από μια σειρά σχεδίων . Τα σχέδια αναλύονται για να δείξει μικρές αλλαγές - μια χειρονομία , ένα ανασήκωμα των φρυδιών - που συχνά δεν είναι παρά ένα κλάσμα της ίντσας διαφορετικό από τον πίνακα διαδικασία . Όταν οι πλάκες παίζονται σε ένα υψηλό ποσοστό , το μάτι αντιλαμβάνεται κίνηση. Και εάν η διαδικασία γίνεται με μολύβι και χαρτί , χρωμάτων και ζελατίνα , ή χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα υπολογιστή , η βασική διαδικασία δεν αλλάζει . Το πρώτο βήμα είναι να αναπτυχθεί μια ιδέα .
Εικόνων Storyboarding
Η
Κάθε κινουμένων σχεδίων , από το δεύτερο clip απλούστερη 30 σε μια ταινία μεγάλου μήκους , πρέπει να έχει μια ιστορία . Στο πρώτο στάδιο της ανάπτυξης , η ιστορία έχει γραφτεί , οι χαρακτήρες σκιαγραφούνται και storyboarding αρχίζει . Storyboards είναι συγκρίσιμη με μια μεγάλη κόμικ της ταινίας . Σπάζουν τις σκηνές πάνω στις βασικές αλλαγές σκηνή και να χρησιμεύσει ως πρότυπο για τη δημιουργία της ταινίας . Ακόμα και όταν οι υπολογιστές είναι η βάση της λειτουργίας , σκιαγραφώντας το χαρακτήρα και storyboarding γίνεται με χαρτί και μολύβι . Οι καλλιτέχνες storyboard λάβετε ένα σενάριο της ιστορίας , καθώς και "κτύπησε περίγραμμα ? " Έναν οδηγό συναισθηματικές αλλαγές των χαρακτήρων που πρέπει να μεταφέρεται μέσω δράσεων
Η Φωνές και Μηχανισμοί <. br >
μόλις το storyboard ολοκληρωθεί , οι φωνές μηδέν ( μη επαγγελματίες απλά μιλώντας τις γραμμές ) που καταγράφονται να συνοδεύουν τις εικόνες . Αυτό ονομάζεται κάνει ένα storyboard κύλινδρο , και είναι το επόμενο βήμα στο να δει πώς οι εικόνες και οι φωνές εργαστούν μαζί για να δημιουργήσουν το χρονοδιάγραμμα των αλληλουχιών . Το καρούλι αργότερα χρησιμοποιείται για να καθορίσει το μήκος και άλλα στοιχεία του κάθε βολή της ταινίας . Όταν η ιστορία και ο διάλογος είναι ακόμη μαζί , οι άνθρωποι που χρησιμοποιούνται για τις φωνές στο τελικό προϊόν που καταγράφονται .
Εικόνων Μοντέλα Σκηνικά
Η
Οι χαρακτήρες σκιαγραφούνται σε χαρτί και στη συνέχεια σχηματίστηκε σε 3D . Αυτό απαιτεί είτε γλυπτική τα στοιχεία με το χέρι και στη συνέχεια τη σάρωση τους στον υπολογιστή τρισδιάστατα , ή της τυποποίησης τους απευθείας στον υπολογιστή σε 3D . Οι χαρακτήρες δίνονται « Άβαροι », η οποία είναι μεντεσέδες που χρησιμοποιεί ο εμψυχωτής να κάνει την κίνηση του χαρακτήρα . Υπάρχουν μερικές φορές εκατό Αβάρων σε ένα πρόσωπο και μόνο . Τα σύνολα είναι επίσης χτισμένο σε 3D και ντυμένος με στηρίγματα για να κάνει το όραμα του σκηνοθέτη υλοποιηθεί με ακρίβεια . Με χαρακτήρες και τα σύνολα που παρασκευάζονται , η ιστορία έχει μεταφραστεί σε 3D σκηνές χορογραφία με πλήρωμα διάταξης . Οι σκηνές γυρίστηκε στη συνέχεια χρησιμοποιώντας μια εικονική κάμερα .
Εικόνων Εμψύχωση ο Shot
Η
Computer animation είναι το επόμενο βήμα . Όταν χρησιμοποιούν τους υπολογιστές για να εμψυχώσει , σχέδιο ή τη ζωγραφική δεν είναι απαραίτητη. Αντίθετα , οι εμψυχωτές χρησιμοποιούν τους χαρακτήρες , τα μοντέλα , διαλόγου , και τον ήχο που έχει ήδη συσταθεί για να χορογραφήσει τις κινήσεις σε κάθε σκηνή χρησιμοποιώντας το λογισμικό animation . Αυτό γίνεται με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και των ελέγχων των Αβάρων του κάθε χαρακτήρα για να προσδιορίσουν τις βασικές πόζες. Ξεχωριστή προγράμματα λογισμικού που ονομάζεται " shaders " χρησιμοποιούνται για να καθορίσουν τις αλλαγές χρώματος που εμφανίζονται σε διαφορετικό φωτισμό , και, τέλος , ψηφιακή φως προστίθεται σε κάθε σκηνή .
Εικόνων Rendering
Η
το τελικό βήμα είναι να μεταφράσει όλες τις πληροφορίες σε όλα τα αρχεία που συνθέτουν κάθε πυροβολισμό σε ένα καρέ της ταινίας . Ανάλογα με το μέγεθος και την πολυπλοκότητα της λειτουργίας , αυτό μπορεί να απαιτήσει ένα τεράστιο σύστημα του υπολογιστή , επειδή κάθε βολή μπορεί να έχουν σύνολα , ήχος , τα χρώματα και την κίνηση , η οποία ανέρχεται σε πολλές πληροφορίες . Ακόμη και με τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό , οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις απαιτούν οπουδήποτε από έξι έως 90 ώρες για να καταστήσει ένα πλαίσιο, το οποίο αντιπροσωπεύει το 1/24 του δευτερολέπτου του χρόνου οθόνης .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα