λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Macromedia Flash Εφέ μετάβασης

Η μετάβαση παίρνει μια εικόνα και απρόσκοπτα το κάνει σε κάτι άλλο . Οι περισσότεροι άνθρωποι συνδέουν τη μετάβαση στο Flash με μια φωτογραφία προβολή διαφανειών . Ωστόσο , αυτή είναι μόνο μία εφαρμογή αυτής της ξεχωριστής εργαλείο. Κάποιος θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ένα εφέ μετάβασης κατά τη διάρκεια μιας διαφημιστικής εκστρατείας για να επισημάνετε ένα προϊόν ή μια επικεφαλίδα για μια ιστοσελίδα της εταιρείας . Δημιουργία πλαισίων δράσης είναι το σήμα κατατεθέν της τεχνολογίας Flash . Χρησιμοποιώντας αυτή τη δραστηριότητα ως έναν τρόπο για να μετατρέψουν τις εικόνες δεν είναι δύσκολο για όσους είναι εξοικειωμένοι με τα βασικά του Flash design . Blur μετάβαση
Η

Το εφέ μετάβασης blur είναι μια διαδικασία ανατροπής που συμβαίνει όταν ένας δείκτης κινείται πάνω από μια εικόνα . Κατά την πρώτη , ο θεατής βλέπει ένα θολό περίγραμμα του κομματιού . Αυτό εμπνέει την κίνηση στην εικόνα . Μόλις ο δείκτης του σπάει τα όρια της εικόνας , αυτό οξύνει και γίνεται ορατό . Το μυστικό για τη δημιουργία αυτού του αποτελέσματος είναι να φορτώσει την εικόνα σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας , όπως το Photoshop , και να δημιουργήσει το βλέμμα με μια Gaussian θαμπάδα ιδιοκτησίας . Αποθηκεύστε τη θολή εικόνα ως ξεχωριστή εικόνα στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή . Ανοίξτε Flash και να φορτώσετε τις δύο εικόνες για το πρόγραμμα που τότε η θολή εικόνα για το κάτω στρώμα . Μόλις οι εικόνες είναι πάνω στη σκηνή , να αναπτύξει μια λειτουργία μετακίνησης με ActionScript . Επειδή οι ​​εικόνες έχουν το ίδιο μέγεθος και σχήμα , φαίνεται ότι η θολή εικόνα έρχεται στο προσκήνιο όταν ο δείκτης διασχίζει .
Εικόνων σβήνει μετάβαση
Η

Fading συμβαίνει όταν μία εικόνα σιγά-σιγά διαλύεται για να εμφανιστεί η επόμενη φωτογραφία . Αυτό λειτουργεί καλά για να μετακινούνται από σκηνή σε σκηνή κατά τη διάρκεια μιας προβολής παρουσίασης . Εισαγωγή όλων των εικόνων πάνω στη σκηνή flash στη συνέχεια να μετατρέψετε κάθε μία σε περίπτωση ταινίας . Τοποθετήστε τις περιπτώσεις ταινία σε διαφορετικά στρώματα στην κεντρική σκηνή . Ορίστε μια σειρά από βασικά καρέ στα στρώματα και να εφαρμόσει ένα διαφορετικό επίπεδο άλφα σε κάθε καρέ . Alpha είναι η ιδιότητα που καθορίζει την ορατότητα ενός στρώματος ? Κυμαίνεται σε 0-100 . Μηδέν δεν επιτρέπει την προβολή της εικόνας . Μόλις έχετε δημιουργήσει τουλάχιστον δύο βασικών καρέ , άλφα άλφα 99 και 0 , χρησιμοποιήστε tweening για να παράγουν το αποτέλεσμα ξεθωριάζει .

Η Πλακάκια μετάβαση
Η

Ένας διακόπτης πλακάκια μπορεί να συμβεί με πολλούς τρόπους. Πλακάκια είναι μικρότερα , μικρογραφία εκδόσεις μιας εικόνας . Όταν δημιουργείτε μια μετάβαση , πλακάκια καλύπτει την οθόνη ανάμεσα σε κάθε εικόνα , όπως μια κουρτίνα . Τα πλακίδια στη συνέχεια, flip για να εμφανιστεί η επόμενη εικόνα . Για να κάνετε το αποτέλεσμα πλακάκια , εισαγωγή όλων των εικόνων στο στάδιο Flash συμπεριλαμβανομένου τουλάχιστον ενός έτοιμα μικρογραφία . Κάντε κάθε μια εντύπωση περιπτώσεις ταινία και στη συνέχεια τοποθετήστε κάθε εμφάνιση ταινία σε ένα ξεχωριστό στρώμα . Δημιουργήστε την τελική στρώση για να καθορίσει το αποτέλεσμα . Ρύθμιση μια ταινία που δείχνει εικόνες πλακάκια σε όλη την οθόνη . Δημιουργήστε μια δράση που αντιστρέφει τα κεραμίδια , σαν να παίζουν χαρτιά ρίχνεις πάνω σε ένα παιχνίδι στον υπολογιστή . Μόλις η δράση λειτουργεί τέλεια , που το κύριο στάδιο για να δείξει μια εικόνα για έναν αριθμό δευτερολέπτων , ανάμεσα στην οθόνη πλακάκι που γυρίζει για να εμφανιστεί η επόμενη εικόνα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα