λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνει Κουμπιά Από Κλιπ Movie σε AS3

Δημιουργία κουμπιών από αποσπάσματα ταινιών σε ActionScript σας δίνει καλύτερο έλεγχο πάνω από την εμπειρία του χρήστη . Το Flash είναι όλα σχετικά με την αλληλεπίδραση , αλλά τα κουμπιά γίνονται από το timeline κουμπί περιορίζεται στις τέσσερις πολιτείες της "Up ", " Over ", " Down" και "Hit , που δεν καλύπτουν το φάσμα των πιθανών αλληλεπιδράσεων . Όταν δημιουργείτε κουμπιά από αποσπάσματα ταινιών , μπορείτε να επωφεληθείτε από ένθετα αποσπάσματα ταινιών του Flash ? ένθεσης σας επιτρέπει να δημιουργήσετε κουμπιά που είναι λιγότερο γραμμικά και περισσότερο ευέλικτη , όπως με την προσθήκη tweens στο "Over " κατάσταση Οδηγίες
Η 1

Open Flash και κάντε κλικ στο "Αρχείο , " τότε " Νέα " και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " Flash File ( ActionScript 3.0 ) " από το μενού αποχώρηση . Κάντε κλικ στο " ορθογώνιο " εργαλείο από τη γραμμή εργαλείων και , ενώ κρατάτε πατημένο το ποντίκι σας , σύρετε κατά μήκος της στάδιο για να σχεδιάσετε ένα ορθογώνιο . Κάντε κλικ στο " κείμενο " εργαλείο και πληκτρολογήστε " κουμπί" στην κορυφή του ορθογωνίου . 2

Κάντε κλικ τόσο για την " ορθογώνιο " και το " κουμπί" για να επισημάνετε το κείμενο και στη συνέχεια από το κύριο μενού , πατήστε " Τροποποίηση ". Κάντε κλικ στο " Μετατροπή σε New Symbol " από το μενού αποχώρηση . Κάντε κλικ στο " Clip Movie " και πληκτρολογήστε " κουμπί ".
εικόνων 3

Κάντε κλικ " Παράθυρο " από το κύριο μενού και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Ιδιότητες" και στη συνέχεια "Ιδιότητες " και πάλι από το μενού pull-out . Με φόντο και το κείμενο επισημαίνεται ακόμη τύπου, " btn_mc " για την " Instance Name" στο " Ακίνητα " πίνακα . Κάντε διπλό κλικ στην ταινία clip κουμπί σας για να εισέλθουν χρονοδιάγραμμα του κλιπ ταινίας .
Η 4

Δημιουργία νέων επιπέδων κάνοντας κλικ στο "Εισαγωγή Layer" που βρίσκεται στο κάτω μέρος του timeline σας . Ονομάστε δύο στρώματα σας κάνοντας διπλό κάνοντας κλικ στο κείμενο και πληκτρολογώντας σε ένα πρώτο στρώμα «Δράσεις » και το δεύτερο στρώμα " ετικέτες ".
5

Διανομή ορθογώνιο και το κείμενό σας σε στρώματα , κάνοντας κλικ πρώτα στο ορθογώνιο και στη συνέχεια το κείμενο . Κάντε κλικ με θέμα « Διανομή σε Layers" από το μενού αποχώρηση . Ονομάστε στρώματα σας " Κείμενο " και " Ιστορικό ".
Η

6 Κάντε κλικ στο πλαίσιο " 40 " για το " ετικέτες " στρώμα και ενώ κρατάτε το ποντίκι σας προς τα κάτω κάντε κλικ στο πλαίσιο " 40 " του " Ιστορικό " στρώμα . Προσθήκη νέων καρέ κάνοντας δεξί κλικ και , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο " New καρέ " από το μενού αποχώρηση .
Η

7 Κάντε κλικ στο πλαίσιο " 1 " του " Ετικέτες" στρώμα και στη συνέχεια, πληκτρολογήστε "πάνω" στο " Ιδιότητες" πάνελ " πλαίσιο" πεδίο κειμένου ετικέτας . κάντε κλικ στο πλαίσιο " 10 " του " ετικέτες " στρώμα , κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε "Εισαγωγή καρέ-κλειδί " από το μενού αποχώρηση . Τύπος " πάνω " στις ιδιότητες του πίνακα " πλαίσιο" πεδίο κειμένου ετικέτας .
8

κάντε κλικ στο πλαίσιο "30 " του " ετικέτες " στρώμα και κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε "Εισαγωγή καρέ-κλειδί " από το μενού αποχώρηση . Πληκτρολογήστε " out " στο " Ιδιότητες" πάνελ " πλαίσιο" πεδίο κειμένου ετικέτας .
Η

9 κάντε κλικ στο πλαίσιο " 1 " του " δράσης " στρώμα , κάντε δεξί κλικ , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί " Action " από το μενού pull-out . Πληκτρολογήστε " stop" στη Δράση - " πλαίσιο " πάνελ.
Η 10

Αντιγράψτε το σταματήσει δράση για να πλαισιώσει " 20" κάνοντας κλικ στο πλαίσιο " 1 " και , ενώ κρατάτε πατημένο το ποντίκι σας , πατήστε το πλήκτρο " alt" στο πληκτρολόγιό σας και σύρετε το μικρό "α" για να πληκτρολογήσετε " 20 . " Σηκώστε το ποντίκι σας και να επαναλάβετε τη διαδικασία για να σύρετε ένα μικρό «α» για να πλαισιώσει το "40 . "

11

Δημιουργήστε μια ένθετη κλιπ ταινίας κάνοντας κλικ σε ακριβώς το ορθογώνιο και πατήστε " F8" στο πληκτρολόγιό σας . το Όνομα " nested_mc . " Προσθέστε ένα keyframe για να πλαισιώσει " 10 ", " 20" και " 30 " του στρώματος φόντου σας κάνοντας δεξί κλικ στο πλαίσιο και, στη συνέχεια κάνοντας κλικ στην επιλογή " Εισαγωγή καρέ-κλειδί " από το μενού αποχώρηση .
Η 12

Κάντε κλικ στο πλαίσιο 20 , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο " δωρεάν εργαλείο Transform " στην γραμμή εργαλείων . Πατήστε το πλήκτρο " Alt " στο πληκτρολόγιό σας και κάντε κλικ στο δεξί άκρο της « nested_mc , " κρατήστε πατημένο το πλήκτρο του ποντικιού σας και τεντώστε το σχήμα προς τα δεξιά περίπου 10 ή 20 εικονοστοιχεία . Κάντε δεξί κλικ σε ένα πλαίσιο μεταξύ των πλαισίων " 10 " και "30" και κάντε κλικ στο " Δημιουργία Motion Tween " από το μενού αποχώρηση .
Η 13

Δημιουργήστε το τελικό keyframe για αυτό το animation κάνοντας δεξί κλικ στο πλαίσιο " 1 " του " φόντο " στρώμα , κάνοντας κλικ στο " Αντιγραφή Κορνίζες" από το μενού αποχώρηση , κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο 40 και κλικ στο "Επικόλληση καρέ " από το μενού αποχώρηση . Δημιουργήστε μια κίνηση ανάμεσα κάνοντας δεξί κλικ μεταξύ του πλαισίου 30 και 40 και επιλέξτε "Create Motion Tween " από το μενού αποχώρηση .
Η 14

Κάντε κλικ στο " Scene 1 " που βρίσκεται κάτω από τη γραμμή χρόνου για να επιστρέψετε στην κύρια χρονοδιάγραμμα . Δημιουργία νέων επιπέδων κάνοντας κλικ στο "Εισαγωγή Layer" που βρίσκεται στο κάτω μέρος του timeline σας . Name το στρώμα κάνοντας διπλό κλικ στο κείμενο και πληκτρολογώντας " Ενέργειες ". κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο " 1 " του " δράσης " στρώμα , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί " Action " από το μενού pull-out .
Η 15

Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα :

btn_mc.buttonMode = onButtonOut ( e: MouseEvent ) : . void

{

e.currentTarget.gotoAndPlay ( " out ")? }


Κλείστε τον πίνακα


Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα