Open Flash . Δημιουργήστε ένα νέο έργο με την επιλογή "Αρχείο" και " Νέα " από το μενού στην κορυφή . Επιλέξτε " Flash File ( ActionScript 3.0 ) " ή " Flash File ( ActionScript 2.0) " από το παράθυρο που " Νέο έγγραφο " . Είτε η επιλογή είναι μια χαρά , δεδομένου ότι δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούν ActionScript για αυτό το παράδειγμα . Κάντε κλικ στο κουμπί " OK" . 2
Επιλέξτε το " Oval " εργαλείο από τη γραμμή εργαλείων , η οποία βρίσκεται συνήθως στην αριστερή πλευρά του παραθύρου του δραστηριότητας . Δημιουργήστε ένα μικρό κύκλο , κάνοντας κλικ με το εργαλείο και σύροντάς σε όλη τη σκηνή . Κάντε κλικ στο πλήκτρο " Shift" ενώ σύρετε για να το περιορίσει σε ένα τέλειο κύκλο . Επιλέξτε τον κύκλο κάνοντας διπλό κλικ , και στη συνέχεια πατήστε "F8 " για να δημιουργήσετε ένα κλιπ ταινίας του. Πληκτρολογήστε ένα αναγνωριστικό στο πεδίο "Όνομα" , όπως " ballMC . "
Εικόνων 3
Εντοπίστε το κουμπί " Tween " στις "Ιδιότητες" πάνελ, το οποίο συνήθως βρίσκεται στο κάτω μέρος του το παράθυρο δραστηριότητας . Αν δεν είναι ορατό , πατήστε το πλήκτρο " Ctrl " και " F3 " ταυτόχρονα για να εμφανιστεί . Για να δημιουργήσετε μια κίνηση ανάμεσα οποίο θα αναθέσει το Flash για να δημιουργήσετε όλα τα βήματα κίνηση μεταξύ αρχική μας θέση και την τελευταία θέση μας , να αλλάξετε το " Tween ", για να "Motion ". Κάντε κλικ στο πλαίσιο "90" του timeline , και εισάγετε ένα βασικό καρέ πατώντας το πλήκτρο " F6 ". Ένα βέλος που εμφανίζεται στο στρώμα που εκτείνεται από το πρώτο καρέ σε αυτό το τελευταίο .
Η
4 Κάντε δεξί κλικ στο " Layer Name" τμήμα του στρώματος μπάλα, και στη συνέχεια επιλέξτε " Προσθήκη κίνησης οδηγός " από το pop -up παράθυρο . Σχεδιάστε ένα ελικοειδές μονοπάτι σε αυτό το στρώμα με τη χρήση του " Μολύβι " ή " Brush " εργαλείο .
5
Χρησιμοποιήστε το "Βέλος " εργαλείο για να επιλέξετε την μπάλα από το σημείο του κέντρου , εξασφαλίζοντας ότι θα το κάνετε αυτό από το πρώτο καρέ . Κυκλοφορούν την μπάλα έως ότου το σήμα ευθυγραμμίζεται με την έναρξη της διαδρομής. Στο τελευταίο καρέ , να μετακινήσετε την μπάλα μέχρι το σημάδι ευθυγραμμίζεται με το τέλος της διαδρομής .
Η 6
Δοκιμάστε την κίνηση μπάλα πατώντας το πλήκτρο " Ctrl " και " Enter". Εάν η διαδικασία ολοκληρωθεί σωστά , ο οδηγός δεν πρέπει να είναι ορατή , και η μπάλα θα πρέπει να κινηθεί κατά μήκος της διαδρομής που σχεδιάσατε . Αν όχι , δείτε τα βήματα παραπάνω και να διορθώσει το έργο σας , όπως απαιτείται.
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα