Μοντελοποίηση είναι όταν δημιουργείται ένα αντικείμενο στον εικονικό χώρο . Αυτό γίνεται με παρόμοιο τρόπο με προγράμματα όπως το Adobe Illustrator , όπου ένα σχήμα που και στη συνέχεια καθαρίζεται για να δημιουργήσετε το αντικείμενο της επιλογής . Ωστόσο , επειδή animation υπολογιστή είναι τρισδιάστατη, η διαδικασία αυτή είναι πολύπλοκη . Παρ 'όλα αυτά , το λογισμικό animation υπολογιστή περιλαμβάνει ισχυρά εργαλεία για να κάνουν αυτή τη διαδικασία εύκολη στην πλοήγηση και αντιλαμβάνονται . Το τελικό μοντέλο είναι πιο συχνά αποδεικνύεται χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό απεικόνισης που ονομάζεται wireframe .
Εικόνων Texturing
Η
Στην ύφανση , το μοντέλο wireframe δίνεται μια επιφάνεια έτσι ώστε να μοιάζει καλύτερη πραγματικότητα . Texturing δεν σημαίνει μόνο το χρωματισμό του αντικειμένου , αλλά και , όπως υποδηλώνει το όνομα , δίνοντας την ψευδαίσθηση ότι έχει υφή. Αυτές οι υφές μπορούν να περιλαμβάνουν πόσο λαμπερό είναι ένα αντικείμενο , είτε εμφανίζεται τραχιά ή λεία , η στιλπνότητα , τον προβληματισμό , τη διαφάνεια , και ούτω καθεξής . Ποιότητα ύφανση είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία της ψευδαίσθησης ότι το αντικείμενο είναι πραγματικό .
Η Νοθεία
Η
Νοθεία γίνεται στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την εμψύχωση . Μόνο τα αντικείμενα που πρέπει να είναι σε θέση να κινηθεί στημένα . Νοθεία γίνεται δίνοντας το αντικείμενο σκελετό του είδους που περιλαμβάνει τόσο τις αρθρώσεις και τα άκαμπτα οστά . Οι συνιστώσες του μοντέλου στη συνέχεια επισυνάπτεται στο σκελετό , έτσι ώστε να μπορούν να προγραμματιστούν για να προχωρήσουμε με αυτό. Νοθεία είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον χαρακτήρα κινουμένων σχεδίων , επειδή βοηθά παρέχουν μια φυσική αίσθηση της κίνησης σε ένα άτομο ή ζώο .
Εικόνων Εμψύχωση
Η
Εμψύχωση είναι το μέρος της σε 3D animation τα οποία όλα τα συστατικά έρχονται μαζί. Animation επιτυγχάνεται δίνοντας τα σημεία έναρξης και λήξης του υπολογιστή για μια συγκεκριμένη κίνηση . Αυτό μπορεί να είναι τόσο απλό όσο κινείται ένα κουτί από το σημείο Α στο σημείο Β , ή τόσο σύνθετο όσο η δημιουργία φυσικές κινήσεις του σώματος για έναν χαρακτήρα κατά τη διάρκεια μιας σκηνής δράσης .
Εικόνων Φωτισμός
Η
Δεν αληθινή ομοιότητα με την πραγματικότητα μπορεί να επιτευχθεί χωρίς κατάλληλο φωτισμό . Όπως στο φιλμ , ο φωτισμός είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στη δημιουργία μια επαγγελματική εμφάνιση. Με κακός φωτισμός , τα αντικείμενα θα εμφανιστούν επίπεδη και δύο διαστάσεων . Καλό φωτισμό γενικά περιλαμβάνει την τοποθέτηση ενός πρωτογενούς πηγής φωτός μπροστά από το αντικείμενο , ένα ελαφρύ γέμισμα στο πλάι και ένα λαμπρό φως αποκορύφωμα πίσω από αυτό. Αυτά είναι πέραν των οποιωνδήποτε πηγές φωτός που μπορεί να εμφανιστεί στη σκηνή ήδη , όπως μια λάμπα .
Εικόνων Σωματίδια
Η
Τα σωματίδια χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση των υγρών , εκρήξεις, αέρια και τα παρόμοια. Χρησιμοποιούνται όταν ένα αντικείμενο είναι απλά υπερβολικά πολύπλοκη για μοντέλο με μεμονωμένα κομμάτια , όπως ένα καταρράκτη. Τα σωματίδια έχουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τα χρώματα για να προσομοιώσουν προορίζονται εκπροσώπησή τους , και κινούνται σε ομάδες για να κάνουν αυτές τις πολύπλοκες επιπτώσεις φαίνονται ρεαλιστικές .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα