1 Ανοίξτε το αρχείο Flash σας .
Η 2
Ανοίξτε το παράθυρο Ενέργειες και προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα στο πλαίσιο ενός : my_pb.indeterminate = true ?
εικόνων 3
Τοποθετήστε ένα keyframe στο πλαίσιο δύο και προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα , όπου " x " είναι ο συνολικός αριθμός των καρέ στο animation :
var classesFrame : Αριθμός = " x " ?
αν ( _framesloaded ίχνος ( αυτό . getBytesLoaded ( ) + " από " + this.getBytesTotal ( ) + " bytes φορτωθεί ")? gotoAndPlay ( 1 ) ? } else { gotoAndStop ( classesFrame ) ? } Προσθέστε ένα keyframe στο τελευταίο καρέ της κινούμενης εικόνας και πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : stop () ? Ανοίξτε τα πλαίσια στο Photoshop και την ευθυγράμμισή τους . 6 Ρυθμίστε τη διαφάνεια βασικό χρώμα των πλαισίων σε ένα χρώμα που δεν περιλαμβάνεται στο animation . Αποθηκεύστε τα πλαίσια ως ένα φύλλο ξωτικό Import το φύλλο ξωτικό σε XNA Χρησιμοποιήστε τον παρακάτω κώδικα XNA να εμψυχώσει το φύλλο sprite : . . 01 public void AnimateRight ( GameTime Gametime ) 02 { 03 if ( currentKBState ! = previousKBState ) 04 { 05 currentFrame = 9 ? 06 } 07 08 χρονόμετρο + = ( float ) gameTime.ElapsedGameTime.TotalMilliseconds ? 09 10 αν ( χρονόμετρο > Διάστημα ) 11 { 12 currentFrame + + ? 13 14 if ( currentFrame > 11 ) 15 { 16 currentFrame = 8 ? 17 } 18 χρονόμετρο = 0f ? 19 } 20 } Εκτελέστε το animation στο XNA .
Η 4
5
Η
Η 7
8
Η 9
Η 10
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα